prachtig strand en activiteiten in Mandelieu en Cannes
Geplaatst door: ® rustige beer
, Datum:
31.10.2023 07:58
dag,
Wij gaan komende mei naar Mandelieu en ik zou graag willen weten wat de mooie plekken of activiteiten zijn om te doen?
Geplaatst door: ® irenem
, Datum:
31.10.2023 09:19
Ohh... Cannes! Het strand is mooi, langs de haven wandelen om al die giga mooie, superdeluxe jachten te bewonderen.
En "oud Cannes" is erg leuk. Kleine steile straatjes. Ergens boven den oud fort/kasteel met mooi uitzicht.
Wij gingen met de fiets vanuit Mandeleiu. Geen fietspad, maar over de straat,rotondes. Niet echt leuk, maar gewoon doen.
Geplaatst door: Cornelis
, Datum:
31.10.2023 13:28
Antibes is een mooie oude stad met een jachthaven waar de grootste jachten ter wereld liggen. Je kunt er ook lekker eten en de oude binnenstad is heel gezellig. St. Paul de Vence is een prachtige plaats, een kunstenaarsdorp, echt het bezoeken waard. Bij Vence is ook de Foundation Maeght, een centrum dat helemaal gewijd is aan moderne kunst. Eze ligt langs de kust aan een rots "geplakt". Vanuit Eze heb je een ongelooflijk mooi uitzicht op zee, het plaatsje zelf is ook leuk, je kunt er ook de zeepfabriek Galimard bezoeken. In Cannes zelf is de Boulevard La Croisette met de mooie hotels een aanrader en bezoek het Palais de Festivals met de handafdrukken van vele beroemdheden. Een gezellige winkelstraat is de Rue d' Antibes in Cannes. Genoeg te doen dus. Veel plezier alvast.
Geplaatst door: ® rustige beer
, Datum:
04.11.2023 08:46
wauw bedankt, het is super compleet, zoals feedback.
Ik zal dit plannen met de twee kinderen en het hotel in Mandelieu nemen en ik zal de aanbevelingen doen in Cannes om te eindigen met Antibes
Geplaatst door: ® Ineke
, Datum:
05.11.2023 20:29
Geplaatst door: Alex5
, Datum:
03.12.2023 12:05
Nog een idee, ik ben deze zomer naar ze toe gegaan: https://belugawatersport.com/, ze zijn nieuw.
We hadden een jetski-verhuur geboekt en omdat ze aardig waren, gingen we uiteindelijk ook parasailen. Vanuit de parachute konden we de Lerins-eilanden zien :)