Camping aan Middellandse Zee, met privé sanitair op de plek (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: NH
, Datum:
21.10.2023 16:03
Wie heeft voor ons (gezin met 3 jonge kinderen) de gouden tip?
We zoeken een camping aan de Middellandse Zee, het liefst zelfs met strand op loopafstand.
Eisen:
- Privésanitair op de plek
- Mooie, luxe camping met goede voorzieningen
- Fijn zwembad voor de kinderen met glijbaan
Wensen, geen harde eis:
- Op loopafstand van het strand
- En als we dan helemaal mogen dromen: op loopafstand van een leuk dorpje/stadje
Dit jaar waren we op de Yelloh camping les Grands Pins aan de Atlantische Oceaan, eigenlijk zoeken we eenzelfde soort camping, maar dan aan de Middellandse Zee. Wat een fantastisch mooie camping was dat! Perfect privé sanitair, aan het strand, mooie voorzieningen én op loopafstand van zowel het strand als het dorp.
Geplaatst door: ® Elfriede
, Datum:
21.10.2023 17:36
Mijn reactie is geen antwoord op de gestelde vraag en zal ongetwijfeld opgetrokken wenkbrauwen en irritatie oproepen.
Dit forum bestaat bij de gratie van “halen en brengen”
Ik bedoel hiermee, dat men hier diverse vragen kan stellen maar zelf ook de moeite nemen om een mening te plaatsen over een bezochte camping, in dit geval Les grands pins.
Hoop dat dit alsnog gebeurt, zodat andere bezoekers van deze site, hun voordeel ermee kunnen doen.
Geplaatst door: Marike
, Datum:
21.10.2023 19:08
Wij gaan zelf volgend jaar naar camping Le Dauphin in Argeles sur mere. De camping heeft ook plekken met privé sanitair. De camping ligt alleen niet direct aan zee (3km) en ook niet direct in het dorpje (2km). Wel dichtbij dus en wat ik heb gehoord een fantastische camping!
, Datum:
21.10.2023 20:10
Mening geplaatst Elfriede, je hebt helemaal gelijk.
Dat is toevallig Marike! Die camping kwam ik net ook tegen en staat vooralsnog bovenaan het lijstje :)
(Vind het alleen wel een heel eind rijden)
Geplaatst door: Labrador
, Datum:
21.10.2023 20:12
Geplaatst door: Rob
, Datum:
26.10.2023 15:24
Geplaatst door: Marike
, Datum:
26.10.2023 21:18
Op camping blue bayou waren er geen plekken met privé sanitair. Of dat moet dit jaar anders zijn geworden, maar daar kan ik zo snel niet iets van terug vinden. De camping heeft wel prachtig modern sanitair!
Geplaatst door: ® Ineke
, Datum:
26.10.2023 21:45
Geplaatst door: ® Ineke
, Datum:
26.10.2023 21:49
Nog even een aanvulling, dit is geen rustige omgeving! Veel campings met drukke animatie bij elkaar.
Geplaatst door: Rob
, Datum:
26.10.2023 23:28
@marike: Mijn ervaring dateert van flink wat jaren terug. Het waren de kampeerplaatsen vlak naast het zwembad, met de bijbehorende herrie van de openluchtdisco tot diep in de nacht. De camping lijkt nu te horen tot een keten.
, Datum:
13.11.2023 11:59
Geplaatst door: ® Johan
, Datum:
13.11.2023 20:25