camping jone kinderen max 900 km utrecht en meertje (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Vincent
, Datum:
19.10.2023 13:11
Goedenmorgen,
Ik had hier vanochtend eenzelfde onderwerp gevonden op dit forum, maar alle linkjes hiervan werken niet en ik kan het niet meer terugvinden, dus excuus voor een dubbel onderwerp.
Wij zoeken een camping waar we kunnen kamperen (dus geen accommodatie) met onze 2 kinderen van 5 en 7. Graag zouden we er een meer of rivier in de buurt zien waar we kunnen zwemmen. Een zwembad (met glijbaan, maar mag zonder) maar vooral voldoende speelgelegenheid is belangrijk. Ook zouden we graag op een camping verblijven met schoon sanitai (met wc brillen!)...
Het liefst niet aan zee!!
Vorig jaar zijn we naar Verte Vallee in de Vogezen geweest. Zoiets zou weer leuk zijn (we gaan alleen liever niet 2x naar dezelfde camping ;) )
Wie kan ons helpen zoeken in de hooiberg.
Alvast bedankt
Geplaatst door: ® Ineke
, Datum:
19.10.2023 16:11
Geplaatst door: ® Vinnyz
, Datum:
19.10.2023 21:23
Bedankt voor uw reactie. Ik was niet op de hoogte van de hygiënische redenen voor het verwijderen van de wc-bril. Voor mij voelt het niet hygiënisch en eigenlijk niet prettig maar misschien is het ook gewoon een kwestie van wennen.
De camping lijkt voorlopig een schot in de roos, heel erg bedankt!
Geplaatst door: adriaan
, Datum:
25.10.2023 14:22
Hoi, kijk eens bij camping municipal De Brouillet midden Frankrijk (Tarn). Zelf met 2 kleine kinderen heerlijk vermaakt. Grote plaatsen, speeltuin, trapveldje en rivier de Tarn op loopafstand. En het dorp met markt en bakker en horeca op loopafstand.
Geplaatst door: adriaan
, Datum:
25.10.2023 14:27
oeps, ik zie nu dat het rond 1100 km vanaf Utrecht is.
Geplaatst door: Hans030
, Datum:
25.10.2023 17:47
Geplaatst door: ® Carolien@1
, Datum:
25.10.2023 19:26