Camping gezocht in Bretagne vlakbij het strand (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: PeterV
, Datum:
16.10.2023 19:58
Wie kent er een gezellige camping in Bretagne vlakbij het strand? Zwembad is geen must.
We zijn al enkele keren naar camping Saint Pabu Plage geweest. Die camping is gewoon een klein straatje oversteken en je bent op het strand. Honden zijn in de zomer in principe niet op het strand toegelaten, maar daar wordt het door iedereen getolereerd, dus we zoeken zoiets gelijkaardigs!
Geplaatst door: ® Elfriede
, Datum:
17.10.2023 11:27
Saint Pabu ken ik ook, heerlijke camping
Voor meer campings direct aan het strand, kun je je blik ook richten op zuid Bretagne, met name Morbihan.
Zelf hebben wij gekampeerd op camping le Tindio, deze ligt direct aan zee maar heeft geen zandstrand
Dat heeft onderstaande camping wel, wij zijn er overheen gefietst en vonden de ligging prachtig.
Sanitair is basaal en schoon, alles werkt naar behoren.
Mocht je dit niets vinden, kun je verder zoeken door te klikken op campings in de buurt
Succes
Camping
Camping Municipal de Kerver ??
Kerver
56730 - Saint Gildas de Rhuys
Frankrijk
Geplaatst door: PeterV
, Datum:
17.10.2023 11:40
Hartelijk dank voor de suggesties. Ik zal ze bekijken!
Geplaatst door: ® Carolien@1
, Datum:
17.10.2023 19:25
, Datum:
17.10.2023 19:30
, Datum:
17.10.2023 19:51
@PeterV, de door jou genoemde camping staat ook op mijn lijstje, net als deze campings. Nog niet zelf bezocht.
Geplaatst door: ® 8109monique
, Datum:
17.10.2023 21:33
In Trinite sur mer zijn 2 goede campings : la Baie en la Plage.
Geplaatst door: Rob
, Datum:
26.10.2023 15:29
Geplaatst door: ® Elfie
, Datum:
01.11.2023 19:17
Camping Les Prés Verts in Concarneau heeft een klein strandje. We zijn er al een paar jaar niet geweest, voor covid kwamen we er ieder jaar en het is ons altijd goed bevallen. Je kan via het kustpad naar het stadje wandelen. Heel ruime plaatsen, als je het niet erg vindt wat verder van het sanitair af te staan, dan kijk je zelfs rechtstreeks op het strand en je hoeft geen weg over te steken. Honden geen enkel probleem. Maar ik zeg al, ik weet niet of het veranderd is de afgelopen jaren. :)
https://www.presverts-campingconcarneau.com/nl/
Geplaatst door: ® Irene1
, Datum:
03.11.2023 22:11