Geplaatst door: Sonja
, Datum:
02.10.2023 16:36
Wie was hier afgelopen jaar? Ik lees slechte reviews op Zoover vooral betreffende het ontbreken aan warm water en dat de plaatsen heel erg begroeid zijn. (Ik heb contact gehad met de camping en zij zeggen dat zij natuurlijk altijd luisteren als mensen een klacht indienen, maar zij hebben niet echt gezegd dat zij het sanitair hebben gerepareerd.)
Nu is mijn vraag, wat is een mooie ruime plaats met een beetje schaduw, maar niet dat je dus niets meer ziet vanwege de begroeiing die niet is onderhouden.
Tweede vraag, hoor je de weg goed die langs de camping loopt?
Geplaatst door: De Vries
, Datum:
04.10.2023 16:49
Wij hebben daar ook geboekt voor zomer 2024. Op Zoover wat wisselende recensies, maar op Google en andere sites vonden wij de recensies prima. Verder heeft het prettige contact met de betreffende camping en positieve mond tot mond reclame ons doen besluiten om alvast een (volgens de camping zelf) mooie grote plek te boeken.
Geplaatst door: Marik
, Datum:
04.10.2023 20:17
Het is een geweldige camping met hele grote plekken. De camping is juist mooi begroeid wat zorgt voor privacy en schaduw…..ik lees overigens ook vooral positieve reacties, er zijn altijd mensen die maar al te graag klagen. Kijk vooral of zo’n soort camping je bevalt en als dit type camping je bevalt weet ik zeker dat je een top vakantie gaat krijgen.
Geplaatst door: elco
, Datum:
06.10.2023 07:08
klopt helemaal wat ze zeggen mooie camping
de weg hoor je wel eens zeker op het oude gedeelte en de buitenring sportveld
niet zo dat je met dopjes moet slapen
en het warme water klopt ook is al jaren zo als men onder de douche gaat en men staaat af te wassen is vaak koud of lou
maar dat hoort bij kamperen!!!!
ander was je af bij je tent,caravan,camper met een fluitketel warmwater
iedeale camping voor kids mooie omgeving
suc6
Geplaatst door: ® slimpie
, Datum:
06.10.2023 10:24
30 jaar geleden en/of op een 1/2 sterren camping kan je idd koud water verwachten, maar vandaag de dag met de prijzen van tegenwoordig voor 3 en meer sterren mag zoiets basics als warm water toch wel goed verzorgd zijn. Een incident met uitval prima, kan gebeuren, maar het hoort nu echt niet meer standaard bij kamperen.
Ken de camping niet, maar aan reviews hecht ik minder waarde dan voorheen omdat deze steeds onbetrouwbaarder zijn geworden.
, Datum:
07.10.2023 15:40
@slimpie, ben het met je eens hoor, maar ik wil me op vakantie toch ook niet een dat soort zaken storen. Meestal los ik dit op door op ongebruikelijke tijden te douchen. Vroeg in de ochtend of midden op de dag. Je hebt toch vakantie:) Als er nog forumgebruikers zijn met eigen ervaringen op Le Moulin de la Pique dan lees ik dat overigens graag!
Geplaatst door: Juudje
, Datum:
18.02.2024 18:51
Wij zijn afgelopen jaar op deze camping geweest.
Zeer goed vermaakt, de slechte reviews herkende wij helemaal niet!
Op de drukste momenten met douchen was het water een enkele keer koud maar dat is volgens mij op elke camping zo.
Ik raad de camping zeker aan met kinderen tussen de 4 en 11.
, Datum:
23.02.2024 18:43
Onlangs een berichtje op social media gelezen dat het sanitair op dit moment wordt vernieuwd