Misschien een wat onverwacht antwoord, maar deze omgeving vind ik erg saai. Iets verderop heb je de kust met mooie stranden en leuke badplaatsjes, dat is voornamelijk de aantrekkingskracht van de Vendee. Of iets terug naar het noorden, rond Saumur/ Tours/ Blois het Loiregebied met z'n tientallen leuke stadjes en kastelen.
Ik ben regelmatig door dit stukje van de Vendee heen gereden en het is hier behoorlijk vlak en lekker rustig en er zijn een paar aardige stadjes. Maar dat is het ongeveer wel. Wat oostelijker heb je wel stevigere heuvels, ongeveer 200 - 300 meter (gebied heet Haut Bocage). Laat ik vooropstellen dat ik de camping verder niet ken en je hier ongetwijfeld een hele leuke vakantie kunt doorbrengen, maar als de omgeving ook van belang is zou ik je nog even goed inlezen. Maar dat is maar een mening natuurlijk. De camping ziet er verder wel heel goed uit als je graag een terrein met veel voorzieningen voor kinderen hebt, dus dat is zeker een plus. En je zou ook hier een week heen kunnen en een week ergens anders natuurlijk. Als de omgeving je wat minder uit maakt, dan dit bericht als niet geschreven beschouwen.
Dankjewel! Ja ik had gezien dat de omgeving wat saaier is, maar wij willen graag naar deze camping toe.
Wij vinden het niet erg om wat verder te rijden voor leuke plaatsjes! Ik zag bijvoorbeeld dat Clisson in de buurt lag, dat zag er ook mooi uit.
Verder kan je natuurlijk naar Nantes of een dagje naar zee. Verder tips in de omgeving zijn altijd welkom!
Bedankt voor de reactie!