Staplaatsen rond zwembad/speeltuin peuters (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Stephanie
, Datum:
17.09.2023 21:26
Hallo allemaal,
Wij zijn met 6 volwassene en 6 kinderen van de leeftijd (dan) 1 tot 3. Op zoek naar een vakantie in zuid-frankrijk.
Wat ons nou heel leuk lijkt is een camping waar je een zwembad/speeltuin in het midden hebt en daar omheen de sta plaatsen (heeft dat ook een bepaalde naam?)
Dus dat je lekker onder de luifel van je caravan of tent in de gaten kunt houden dat je kinderen lekker spelen of zwemmen.
En dit het liefst in het zuiden van Frankrijk, voor het beste weer garantie.
Alvast bedankt,
Groetjes Stephanie.
Geplaatst door: Saskia4
, Datum:
17.09.2023 23:28
Hoi Stephanie,
Is dit een serieuze vraag? Vanonder de luifel van je tent of caravan kijken hoe je kindje van 1 tm 3 jaar aan het zwemmen is?🤔Spelen kan ik me nog enigszins iets bij voorstellen, maar in het water…?
Of bedoel je het anders?
Geplaatst door: ® Carolien@1
, Datum:
18.09.2023 10:33
Saskia4, is dit een serieuze reactie?!
Geplaatst door: ® Ineke
, Datum:
18.09.2023 10:47
Geplaatst door: J
, Datum:
18.09.2023 11:15
Camping aux rives du soleil in Pont de Vaux heeft kampeerplaatsen rondom een speelveld met in t midden een peuterbad. ( met hek erom inderdaad).
Geplaatst door: ® Annette
, Datum:
18.09.2023 12:16
Eerlijk gezegd dacht ik hetzelfde als Saskia4 maar ging er maar vanuit dat het iets anders bedoeld is.
Stephanie, neem een opblaasbaar zwembadje mee die je voor je caravan of tent neer kunt zetten. Deden wij ook toen de kinderen zo klein waren zodat je zelf toch een beetje rustig in je eigen stoel kunt zitten.
Geplaatst door: LisetteK.
, Datum:
18.09.2023 12:44
Ik had gisteren toen de vraag geplaatst was ook al een hele reactie getypt of dit een serieuze vraag was. Toch maar niet geplaatst.
Een speeltuintje kan ik nog begrijpen dat je dat vanuit je stoel in de gaten wil kunnen houden. En zwembad absoluut niet! Dat zou pas in mijn opkomen als de kinderen en jaar of 7 zijn en 2 zwemdiploma's hebben.
Geplaatst door: ® Annette
, Datum:
18.09.2023 14:37
Geplaatst door: Stephanie
, Datum:
19.09.2023 20:35
Bedankt voor alle behulpzame reacties! Er zitten zeker aanraders tussen ik ga dit bespreken met de rest.
En ik laat mn kinderen nog niet alleen in het zwembad hoor rustig maar, hahaha.