Langres Digi oma (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Hansss
, Datum:
21.09.2023 14:45
Wat een vervelend bericht over digi oma, ik hoop dat het haar goed gaat.
Natuurlijk weet ik dat velen onder ons bekend zijn met Langres, daar ging het hier niet om. Ik wist mij te herinneren dat zij meer info over Langres had, vandaar de specifieke vraag gericht aan digi oma.
Maar desondanks iedereen bedankt voor de input. Dit jaar Langres niet gered, maar in een van de komende jaren gaat het zeker gebeuren.
Geplaatst door: ® Irene1
, Datum:
21.09.2023 19:17
Ik heb haar privé een mailtje gestuurd. Wellicht reageert ze daarop.
Geplaatst door: PetraHM
, Datum:
21.09.2023 21:44
Dierbare herinneringen aan Digi-oma. Ze stuurde me eens een enorm fotoalbum. Met prachtige foto’s van haar reizen. Wanneer zij een positieve review plaatste over een camping wilde ik daar sowieso heen!
Geplaatst door: ® Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
, Datum:
22.09.2023 00:11
@Jan56: een beetje minder mag ook wel. Natuurlijk zijn er veel mensen die Langres kennen, ik weet er ook redelijk de weg. Maar ts had redenen om aan te nemen dat oma specifieke info heeft.
Als er dan niet de gehoopte reactie komt en het gaat om een zeer langdurig lid van dit forum (kom hier zelf ook al 20 jaar en weet niet beter dan dat ze er altijd was), gewaardeerd om al haar positieve bijdragen, dan is het niet gek dat mensen zich zorgen om haar gaan maken.
Geplaatst door: Rob
, Datum:
22.09.2023 00:24
Ik begrijp dat het vervelend is als digi-oma om welke reden dan ook hier niet meer reageert, maar haar afscheid dateert al van langer geleden; het is hier dan ook niet nodig om dat allemaal weer opnieuw op te rakelen. Als digi-oma niet kan of wil reageren houdt het op.
De TS had een specifieke vraag gesteld mbt Langres aan digi-oma. Het is jammer dat er geen gewenst antwoord komt. Het zij zo.
Geplaatst door: Nika
, Datum:
24.09.2023 19:36
Wat goed dat je het hebt gevonden Annies! Bijzonder om weer even terug te lezen.
Ja het is zoals t is, er zijn volgens mij velen die dierbare herinneringen aan haar hebben op dit forum.
Haar commentaar was altijd heel uitgebreid en nuttig en plezierig om te lezen.
Maar er zijn er gelukkig velen op dit forum die ook op deze manier bijdragen!
Wel of geen digi oma meer, ik ben heel blij met dit forum 🙏🏻🍀
Geplaatst door: renek83
, Datum:
04.10.2023 13:04
Denk dat TS al weer thuis is maar voor degene die nog wel Langres willen bezoeken/overnachten. Bij Langres kun je camping Navarre (nabij centrum/stadsmuur) staan of op camping Lac de la liez aan een klein meertje.
Geplaatst door: Jack
, Datum:
04.10.2023 14:55
Jaren geleden hebben wij tijdens een rondwandeling door Langres óók de toren beklommen. Hele smalle trap naar boven maar daarboven...wát een uitzicht !!!!!
Verdiep je , zoek op wát er allemaal te zien is !!! Hoe gemakkelijk is het met internet!!!