Langres Digi oma (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Hansss
, Datum:
14.09.2023 21:08
Speciaal voor Digi oma, ik weet dat u vaker in Langres kwam. Nu zitten wij in Zuid Frankrijk en gaan op weg naar huis met de camper en willen graag via Langres. Wij houden van fietsen. U heeft veel info , en welke camping raadt u ons aan. Ik hoop dat u ons snel advies kunt geven.
Geplaatst door: Bert
, Datum:
14.09.2023 21:34
Er is een gemeente camping langs de stadsmuur van Langres.
, Datum:
14.09.2023 21:50
Dankjewel Bert, dat wist ik. Maar Digi oma heeft heel veel info en daar wil ik mijn keuze op baseren
Geplaatst door: Susanne
, Datum:
15.09.2023 23:40
De gemeente camping van Langres ligt echt ideaal. Het is wel een echte trekkerscamping. Er zijn naast een toiletgebouw en receptie geen faciliteiten. Maar dat hoeft ook niet want binnen 2 stappen sta je in het stadje. Erg leuk om vanaf deze camping te omgeving te verkennen.
Geplaatst door: ® Marja4
, Datum:
16.09.2023 07:56
Camping in Bourg, op 5 km fietsafstand van Langres. La Croix d'Arles.
Geplaatst door: Jan56
, Datum:
16.09.2023 19:10
Hansss wacht op informatie van digi-oma dus andere route voorstellen zijn niet nodig 😀
Geplaatst door: Cornelis
, Datum:
17.09.2023 12:51
De stadcamping van Langres vonden wij niet acceptabel. Op, naast en in elkaar staan, weinig en geen schoon sanitair, wij zijn daar vertrokken nadat we de camping bekeken hebben. Camping de la Croisée in Flagey, bij Langres Sud vonden wij beter. Simpel, maar ruime plaatsen en veel privacy.
, Datum:
17.09.2023 16:29
Helaas hebben wij Langres gister niet kunnen halen. Maar het staat op het verlanglijstje voor een volgend keer. Nu heerlijk in Bourgondië fietsen langs het kanaal en prachtige wijnroutes.
Verder wacht ik op info van digi oma en bedank iedereen voor de info
Geplaatst door: marian
, Datum:
18.09.2023 19:45
als je expliciet een vraag hebt voor digi-oma kun je haar dan niet beter mailen via het envelopje?
Geplaatst door: ® RonnyS
, Datum:
18.09.2023 20:20
Al enkele malen op de camping Hautoreille gestaan.
Betalen gaat via de automaat aan de ingang (ook ACSI) en daarna mag je zelf een plekje uitzoeken.
Verder een goed restaurant met beperkte kaart en buffet als voorgerecht.
Sanitair prima in orde.
Geplaatst door: Monique9
, Datum:
19.09.2023 13:08
@Hanss als u de zoek functie gebruikt en langres invult komt alle info van langres te voorschijn die daar ooit over geplaatst is inclusief alle info van digi- oma ‘t is ff zoeken maar het is er allemaal.
Geplaatst door: Jan52
, Datum:
19.09.2023 17:48
De vraagsteller is wel heel ongeduldig, kom dit bericht nu voor de derde keer tegen..
Geplaatst door: Rob
, Datum:
19.09.2023 19:21
De topics die je bedoelt hebben opeenvolgende nummers, dus het zal een probleem zijn geweest met pijltje-naar-links en dan weer pijltje-naar-rechts in de browser o.i.d.
Heb ik ook weleens gehad: toen had ik ineens twee keer dezelfde bestelling geplaatst.
Geplaatst door: Jan52
, Datum:
20.09.2023 20:53
Dat zou kunnen voor de eerste 2 berichten maar deze is dagen later geplaatst met hetzelfde onderwerp.
Geplaatst door: ® Doortje
, Datum:
20.09.2023 23:15
Voor Hansss
Ik probeer al geruime tijd met Digi-oma in contact te komen. Via envelopje geen reactie - maar ook via haar privé mailadres lukt me dat niet meer.
Geplaatst door: ® Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
, Datum:
21.09.2023 00:23
Kan het niet terugvinden, maar meen me te herinneren dat digi-oma misschien wel een jaar geleden meldde dat ze het wat kalmer aan ging doen...
Geplaatst door: Nika
, Datum:
21.09.2023 07:48
Idd, Digi oma heeft een jaar, misschien al langer geleden aangegeven niet meer hier aan te zullen bijdragen. Volgens mij omdat haar man zonder overleg hun caravan heeft verkocht.
Geplaatst door: Annies
, Datum:
21.09.2023 08:25
Ik heb het gevonden. Echt heel triest.
Kennelijk zijn/waren wij buitenbeentjes. Allereerst is vorige week de caravan zonder mijn medeweten verkocht door en i.v.m. leeftijd echtgenoot; zeg maar bijna weggegeven met alles er bij en er in..... Hij heeft gewoon geen zin meer .om te reizen. Met de wetenschap dat ik nooit meer naar Frankrijkrijk zal kunnen en veel vrienden mis (huil er nog dagelijks om).
Maar goed... wij kozen destijds een gebied dat vaak nieuw voor ons of iets bijzonders (festival etc.) dat we graag wilden bezoeken. Wat dacht je van het zegenen door een geestelijke van paarden in de zee tussen eb en vloed op een eilandje Dan zocht ik of er een camping in de buurt was en dat waren kleine Municipal- of boerencampings. Onze enige wensen waren grasland, rustig, redelijk schoon sanitair, wat elektriciteit en liefst bij een meertje (zodat de hond wat kon rondscharrelen (dat kon voor ons een 10 zijn.) Heel veel vriendelijke, hartelijke eigenaren ontmoet waar we al jaren kwamen... die ons uitnodigden om bij hun thuis te komen eten etc. en nog steeds contact hebben. Zomaar op de gok bij een bordje langs de weg met dat verwijst naar een willekeurige camping (klein) kan verrassend leuk zijn en anders ga je verder. Slechts éénmaal binnen 15 minuten snel weggevlucht met de caravan van een bedreigende campingbevolking.; jammer, m'n dweil vergeten!. Vaarwel Britagne...Allemaal fijne vakantie..;
Geplaatst door: Jan56
, Datum:
21.09.2023 11:47
Wat een gedoe om Digi-oma.
Net of zij de enige is die in de omgeving van Langres bekend is.
Je kunt ook gewoon Komoot app aankopen.
Staan alle routes omgeving Langres in.
Geplaatst door: Bert
, Datum:
21.09.2023 12:14
Het laatste bericht van digi oma van minder dan een jaar geleden was volgens mij dat ze huisje gehuurd hadden ergens in Limburg en dat de (klein)kinderen ook kwamen en dat ze het naar de zin had.
Maar misschien is digi oma wel in de zevende campinghemel en kan ze daarom niet reageren.