Camping zomer 2024 gezocht
Geplaatst door: CampingZoeker
, Datum:
09.09.2023 23:13
Hallo!
De voorpret voor de volgende zomer naar Frankrijk begint alweer :-) Via de filters kom ik er niet dus ik hoop dat jullie mee willen denken. Wat wij zoeken:
- Max 800 km vanaf Utrecht (wens)
- Aan een riviertje, beekje, stroompje om dammetjes in te bouwen.
- Speeltuin die leuk is voor verschillende leeftijden (wij hebben kids in de categorie 2 tot 8 jaar), ingegraven trampoline zou top zijn
- Zwembad op de camping
- Supermarkt(je) op max 15 minuten rijden
- Qua camping grootte voor ons liever hoe kleiner hoe beter, maar gezien de faciliteiten die we zoeken snap ik dat we niet op een mini camping kunnen staan :-) 100 plekken is wel de max.
Wie heeft een idee voor een plekje voor ons? :-) Alvast bedankt voor het meedenken!
Geplaatst door: ® S@ndra
, Datum:
10.09.2023 09:07
Tip
Draai je zoektocht om. Zoek een camping op die afstand en bedenk dan of je je daar de duur van je vakantie kunt vermaken. Er is misschien geen één camping die aan al jullie wensen zal voldoen, maar er zijn genoeg campings die misschien zo veel te bieden hebben, dan je op een van je andere wensen misschien wat concessies wil doen.
Geplaatst door: Hans030
, Datum:
10.09.2023 09:24
Iets verder, maar kijk ´ns bij Cosycamp in Chamalieres sur Loire. Afstand 1000 km. Volgens mij een paradijsje voor kinderen: dit terrein voldoet aan alle of vrijwel alle wensen die jullie opgeven. Camping is in principe autovrij, er is een speeltuin, zwembad, er loopt een rivier langs en supermarkt is in Retournac op 10 minuten rijden. De omgeving is prachtig, o.a. mooie stad Le Puy ook zeker bezoeken. Wel een wat rustiger gebied dan bijvoorbeeld de Ardeche, maar dat kan wat ons betreft alleen maar als voordeel worden gezien. Op deze site helaas maar weinig meningen, als je op google zoekt krijg je wat meer meningen te zien. En de meningen zijn zeer positief.
Ik kwam hier toen het nog een municipalcamping was, vandaar dat ik een tijdje geleden een keer gekeken heb hoe het er nu is. En zo te zien is het dus heel mooi geworden na overname door prive-bedrijf. Ik ben zelf dus niet in de Cosycamp tijd geweest, maar denk dat je prima de conclusie kunt trekken dat het een goede keuze is voor jullie wensen. Maar bekijk het zelf even inclusief de meningen via google zoeken.
Camping-frankrijk.nlCamping CosyCamp in Chamalieres sur LoireAlles wat u wilt weten over deze camping in Haute Loire
https://www.cosycamp.com/nl/
Geplaatst door: Cato
, Datum:
10.09.2023 09:41
Camping Du Lac, Bujaleuf, Limousin.
Geplaatst door: Herman
, Datum:
10.09.2023 18:23
Geplaatst door: Angelique
, Datum:
11.09.2023 00:07
Geplaatst door: Campingzoeker
, Datum:
13.09.2023 20:52
Bedankt allemaal! Ik ga ze eens rustig bekijken.
Geplaatst door: CampingZoeker
, Datum:
31.12.2023 08:13
Iedereen bedankt voor alle input. We hebben gereserveerd bij les deux rivieres voor de zomer. We hebben er zin in!