Levendige camping Dordogne met fietsmogelijkheden (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: marlieskr
, Datum:
05.09.2023 22:07
Mijn ouders zijn op het moment met de camper in Frankrijk. Ze willen nu richting de Dordogne maar vinden het lastig zelf goede plekken te vinden (geen internet op hun mobiel, alleen TomTom en campinggids :-) ) dus vandaar dat ik jullie om advies vraag.
Ze houden van gezelligheid dus fijn als er nog wat leven is op de camping. Bij voorkeur kunnen ze fietsen (op gewone fietsen) vanaf de camping. Naar een gezellig dorpje?
Stad liever niet. Zwemmogelijkheid is fijn, luxe op de camping hoeft niet.
Waarschijnlijk komen ze vanaf Bergerac de Dordogne in. Welke camping/campings raden jullie ze aan?
Geplaatst door: Erica2
, Datum:
06.09.2023 09:58
Ik zou vanaf Bergerac de Dordogne volgen en voor ze kijken via google maps. Met een gewone fiets zou ik dicht bij de rivier iets zoeken. Camping die wij prima vonden was Moulin de Paulhiac. Deze camping sluit helaas al op 9 september, bij Castelnaud en Beynac zijn er vast wel campings die langer open zijn. Heb er zelf geen ervaring mee maar kijk eens naar Maisonneuve, ie Cinqchateaux of les deux vallees deze laatste is met een Nlse eigenaar.
Geplaatst door: ® RobR
, Datum:
06.09.2023 12:47
Camping Moulin Brûlé
1584 Route de Bourgougnague
47800 - Agnac
Frankrijk
Departement: Lot et Garonne
Zijn momenteel nog open tot 15-09, is een camping voor volwassenen met prachtig sanitair en een heerlijk zwembad.
Tel: + 33 6 79 70 61 12 (Birgit)Nederlands
Tel: +31 6 23 23 84 53 (Cees)
Geplaatst door: ® Ineke
, Datum:
06.09.2023 16:44
Geplaatst door: Pierre
, Datum:
06.09.2023 18:21