Op zoek naar aanbevelingen voor campings in Zuid-Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Joelafrite
, Datum:
31.08.2023 11:30
Hallo allemaal,
Mijn naam is [Je Naam], en ik ben nieuw op dit forum. Ik ben van plan om binnenkort met mijn familie op vakantie te gaan naar Zuid-Frankrijk en ik ben op zoek naar aanbevelingen voor goede campings in die regio. Heeft iemand van jullie goede ervaringen met campings daar?
We zijn op zoek naar een camping die zowel kindvriendelijk is als geschikt voor volwassenen. Als er zwembaden, speelplaatsen en andere voorzieningen zijn, zou dat geweldig zijn! Ook hebben we interesse in het verkennen van lokale cultuur en natuur, dus tips in die richting zijn ook zeer welkom.
Alvast bedankt voor je hulp en suggesties!
Vriendelijke groeten,
Geplaatst door: Philip
, Datum:
31.08.2023 12:05
Zuid Frankrijk is heel groot, dus kan je beter omschrijven aan welke regio je denkt?
Geplaatst door: Ivo
, Datum:
31.08.2023 12:31
Leeftijd van de kinderen?
Geplaatst door: Rob
, Datum:
09.09.2023 12:55
Beste [Je Naam]: Ik zou bijna denken dat dit bericht door een AI-module is gegenereerd.
De vraag is wel erg algemeen, je geeft geen interessegebied aan, of een gezinssamenstelling. Hopelijk ben ik de enige, hiermee kan ik echt helemaal niets.
Geplaatst door: Hans030
, Datum:
09.09.2023 13:56
Rob, ik had precies hetzelfde. Waarom zou je hier type Je Naam. Daarom wilde ik ook al niet reageren.
Geplaatst door: ® slimpie
, Datum:
10.09.2023 11:23
ChatGPT gebruikt... Vraag dan ook daar gelijk wat je ideale camping in Frankrijk is.