camping met outdoor (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: koen
, Datum:
14.08.2023 21:20
Campings met outdooractiviteiten:
In Frankrijk hebben we Camping Canigou en Camping Eygas. Campings met een eigen outdoororganisatie. Volgens mij ook op: Borio de Roque, camping Les Sapins en Vieille Ferme. In Spanje heb je camping Collegats. In Italie Grand Combin. In Slovenie Menina.
Welke campings kunnen we nog meer aan dit rijtje toevoegen? Suggesties buiten Frankrijk zijn ook erg welkom.
Geplaatst door: PetraHM
, Datum:
15.08.2023 01:45
Camping l’Aventure in Presle, Savoie.
Prachtig plekje in een niet zo toeristisch gebied tussen enkele schitterende bergmassieven.
Eigenaar Jesse heeft tevens zijn eigen outdoorbedrijf: Vos Outdoor.
In het hoogseizoen worden er allerlei activiteiten georganiseerd. In het voorseizoen hebben we een mooie canyontocht gedaan. Aanrader!
Geplaatst door: mar3tent
, Datum:
15.08.2023 12:29
Ha Koen,
In verleden zijn we in Slovenie op een camping geweest waar ook Buffel Outdoor zijn kamp had opgeslagen. Ik heb vooraf contact opgenomen met Buffel of ik ook deel kon nemen aan bepaalde activiteiten als ik niet met hen op vakantie ging. Dat was toen geen probleem. Mijn gegevens waren doorgegeven aan de CP ter plekke ik hoefde alleen maar bij ze te melden op de camping en we zijn toen met ze gaan klimmen/abseilen/raften.
Dit zou natuurlijk mogelijk kunnen zijn voor alle campings waar zij aanwezig zijn.
, Datum:
17.08.2023 01:15
Ascou la Forge in de Ariège. Tot 2020 was dit een NL outdoorcamping. Sindsdien zijn er Franse eigenaren. Volgens de website nog steeds buitensport
Geplaatst door: ® boudewijn
, Datum:
18.08.2023 10:10
De eigenaar van camping du brec in Entrevaux organiseert en begeleidt ook outdoor activiteiten. De kano tochten starten vanaf de camping. Voor canyoning zijn er een aantal kloven in de omgeving waar gebruik van wordt gemaakt (circa 45min tot 1:15 uur rijden).
Geplaatst door: ® Berry1
, Datum:
20.08.2023 16:14
Camping Les Trois Cantons, saint Antonin Noble Val (Tarn-et-Garonne). Georganiseerd door Kammenga.
, Datum:
21.08.2023 10:28
In de Franse Alpen, camping les Allouviers in Freissinière. Hier zit de NL organisatie Crux
http://crux.nl/
Geplaatst door: adriaan
, Datum:
29.08.2023 09:54
Hoi, Ben deze zomervakantie in Slovenie geweest op Eco-camping Koren in Kobarit. Bij de receptie kan je alles boeken op outdoor gebied, waarvan vele vanaf de camping starten of juist eindigen.
Geplaatst door: adriaan
, Datum:
29.08.2023 09:58
oja, in Frankrijk....bij de ingang van camping Rioclar in Meolans Revel is ook een outdoor bedrijf waar je als campinggast kan aanmelden.