Camping gezocht Vogezen (wijziging plannen ivm weer) (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Mermaid
, Datum:
28.07.2023 04:48
Beste mensen,
Onze reis was gepland naar de Ardennen, echter, de weerberichten... De Vogezen/ Haute Saone lijken ietsje beter qua weersvoorspelling.
Wie weet een camping die heel stil en rustig is. Le Creux in Fresse sprak ons aan, maar is helaas vol. Iets dergelijks zouden we heel blij van worden. We hebben een hondje en hebben vrijwel geen vereisten, een toiletgebouw zou genoeg moeten zijn.
Ben benieuwd, want het is wel een beetje jammer dat de zomer zo typisch weer wegregent...
Fijne vakantie allemaal!
Mermaid
Geplaatst door: Bert
, Datum:
28.07.2023 14:00
, Datum:
28.07.2023 14:06
, Datum:
28.07.2023 14:12
Geplaatst door: ® Carolien@1
, Datum:
28.07.2023 14:20
Bert, wat is voor jou zo beangstigend aan het woordje eco?
, Datum:
28.07.2023 15:27
Beste Bert, bedankt voor al je inspanningen! Er zitten zeker leuke bij! Het enige wat mij wat afschrikt zijn de reacties over campers. Ja, ik heb er ook niks mee wanneer je als tent kampeerder wordt ingebouwd door die soms rijdende kastelen met led verlichting rondom en loeiende airconditioning...
Maar de streek lijkt me werkelijk prachtig! Ik ga ook nog even meekijken. In elk geval heb je me op ideeën gebracht!
, Datum:
31.07.2023 14:30
We hebben besloten om toch in de Ardennen te blijven. Het weer wordt dan wel echt Ardeens, we hebben goede spullen, kleding en we hebben ons voorbereid. Het punt is natuurlijk ook dat het meteen zoveel kilometers verder is en we kunnen dat helaas dit jaar niet permiteren wegens omstandigheden. Bedankt voor het meedenken! Ik wens jullie allemaal een goede vakantie!