Vouwwagen ombouwen tot bagagewagen (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Dongilles
, Datum:
25.07.2023 22:32
Hallo allemaal,
Omdat wij nu gaan kamperen met een kleintje erbij pas niet meer al het spul in de auto en zullen daarom een kar moeten kopen.
Nu was ik aan het kijken om een oude vouwwagen met hard deksel om daar alles uit te halen om zo een goedkope bagagewagen te creëren.
Iemand hier ervaring mee en misschien tips?
Geplaatst door: ® S@ndra
, Datum:
26.07.2023 07:38
Bagagewagen gaat de deksel tot ongeveer 90° open. Een vouwwagen gaat 180° open. Lijkt me uiterst onhandig in- en uitpakken.
Geplaatst door: Ivo
, Datum:
26.07.2023 12:23
Als je er een aanschaft let dan op de banden, dat het niet van die kleintjes zijn
Geplaatst door: Johann
, Datum:
26.07.2023 14:52
Kleine bandjes zijn geen probleem zolang je ze maar goed op druk houdt. Min. 3 bar.
Geplaatst door: An
, Datum:
26.07.2023 19:32
Wij hebben, toen onze oude Alpen Kreuzer te oud werd, dit gedaan. Alles eruit gehaald en als aanhanger gebruikt. Ideaal toen. Maar ja, wij hadden de vouwwagen al en gingen toen over op een tent. De wagen zelf was goedgekeurd met grote wielen. Keuken lieten we erop zitten, daar kookten we op( buiten)Ik weet niet of het loont om een oude vw te kopen alleen voor de bak
Geplaatst door: Bert
, Datum:
26.07.2023 20:41
Ik zou gewoon een klein aanhangertje kopen.
Ik weet niet of je stalling hebt voor de vouw/aanhangwagen? Daar moet je ook rekening mee houden.
Geplaatst door: Brink
, Datum:
26.07.2023 20:46
Je moet er ook rekening mee houden dat het deksel zwaar is. Ik betwijfel of het handig is om het met een hand open te moeten houden en met de andere iets uit de bak te pakken
Geplaatst door: stan
, Datum:
31.07.2023 19:51
ik zou gewoon een goed aanhangertje kopen, wel met n reservewiel.