Tussenstop met aanhanger (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Kruimel
, Datum:
13.07.2023 15:44
Goedemiddag,
Wij gaan aankomende zomer met de auto en aanhanger op vakantie in Spanje.
Nu zitten wij te twijfelen om een tussenstop te maken.
Het nadeel is dat het parkeren met een aanhanger vaak een lastig punt is.
Qua rust is het natuurlijk wel aangenaam om een tussenstop te maken.
Hebben jullie tips waar de auto met aanhanger veilg kan staan en wij goed kunnen overnachten?
Liefst met zwembad erbij i.v.m de kinderen.
Alvast bedankt voor jullie ideeën.
Geplaatst door: ® slimpie
, Datum:
13.07.2023 15:57
Als jullie over de A75 richting Spanje rijden, net onder Clermont-Ferrand: Hotel Le Pariou in Issoire.
Geplaatst door: Angelique
, Datum:
13.07.2023 17:04
Alle b&b hotels. Die hebben een parkeerplaats die dicht gaat snachts
Geplaatst door: ® Noren-63
, Datum:
13.07.2023 18:01
Les Hauts de Meursault (iets boven het dorp) of Village Motel bij Tournus. Deze laatste heeft een zwembad(je). Bij beide diverse keren overnacht met aanhanger op afgesloten P-plaats.
En anders even zoeken op www.cybévasion.fr
Geplaatst door: Marike
, Datum:
13.07.2023 20:58
Ibis hotels hebben bijna ook altijd beveiligde parkeerplekken (hekken en/of camera’s). Staan veel volgepakte auto’s, bagagewagens en vouwwagens. Tussen Nancy en Orange enorm veel overnachtingsmogelijkheden….en ik zou vooral wel een tussenstop maken, is veiliger en veel fijner rijden. Je kunt dan ook op normale tijden rijden wat de reis een stuk fijne en relaxter maakt.
Geplaatst door: ® Arthur-vL
, Datum:
13.07.2023 20:59
Ik rij niet naar Spanje, dus ik weet niet of dit ver genoeg is. Wij overnachten hier:
https://www.hotel-bb.com/nl/hotel/lyon-nord
Ik rij ook met een aanhanger en parkeer zover mogelijk naar achteren, maar met de aanhanger nog aan de auto. Dit kan prima. Er is een poort om binnen te komen met je auto, het is afgesloten. En er is een zwembad. Eventueel is er ook een Burger King in de buurt, mocht je willen.
Geplaatst door: Willem
, Datum:
15.07.2023 20:37
Ibis hotel Clermont Ferrand Sud