Satellietfoto (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Susanna
, Datum:
11.07.2023 18:01
Kregen we voorheen bij het aanklikken van de satellietfoto daadwerkelijk een Google Earth foto, nu is dat veranderd in een soort Google Maps foto. Waarom? En wie weet de oorzaak hiervan?
Geplaatst door: ® Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
, Datum:
12.07.2023 00:20
Net geprobeerd, herken het probleem niet. Heb je al geprobeerd labels uit te schakelen?
Geplaatst door: Susanna
, Datum:
12.07.2023 15:46
Peter, bedankt voor je tip! Van alles geprobeerd, maar helaas… Ook kleinzoon heeft zich hierop gestort en ook op zijn I-phone geen probleem ten aan hiervan. Maar weet ook geen oplossing hiervoor. Ik zoek nog even door, want het gekke is dat op de oude I-pad ik de Google Earth foto zoals gewoonlijk in beeld krijg. We gaan de instellingen met elkaar vergelijken.
, Datum:
14.07.2023 16:25
Nadat ik de pogingen had opgegeven de I-pad aan te passen, werkt het systeem plotseling weer als vanouds - onbegrijpelijk, niet te verklaren, maar hoera!
Geplaatst door: ® Johan
, Datum:
14.07.2023 19:17
Er zijn 2 soorten foto's, satgelliet foto's van IGN en van Google (klik op de google tab).
, Datum:
15.07.2023 16:58
Johan, dank voor je meedenken. Ook beide tabs had ik diverse keren (vruchteloos) geprobeerd. Toen ik gewoontegetrouw nog even de Google Earth versie aanklikte, om een indruk van de directe omgeving van een camping te krijgen, had ik zowaar het “oude, vertrouwde”beeld terug.