plekken aan rivier camping les Coudoulets (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Yvonne2
, Datum:
05.07.2023 16:37
Ik ben alvast een beetje aan het rondkijken voor volgend jaar en camping les Coudoulets lijkt me een hele leuke camping in een mooie omgeving. Ik zou heel graag een ruime plek willen met uitzicht op de rivier. Zijn er plekken op deze camping waar je uitzicht hebt op de rivier of staan er veel bomen tussen waardoor je de rivier niet ziet? Tips voor een andere soortgelijke camping met plekken met uitzicht op de rivier zijn ook altijd welkom. Ik ben benieuwd naar de reacties.
Geplaatst door: Jan
, Datum:
05.07.2023 20:47
Kom er net vandaan. Plaatsen aan de rivier zijn soms klein en de rivier kun je maar op een paar plaatsen zien. Zit best veel bosschage tussen. Maar in het midden van de camping zitten ook echt hele grote plaatsen. Ik denk dat er heel veel terugkerende vakantiegangers
zitten. Het is wel een perfecte camping.
, Datum:
06.07.2023 13:41
Dankjewel voor je antwoord, Jan. Ik was er al een beetje bang voor als ik zo op google earth kijk. Wel heel jammer, want de camping lijkt me echt leuk en centraal gelegen voor bezienswaardigheden. Ik ga er nog even over nadenken, want ik vind het heerlijk om vanuit mijn plekje te genieten van het water. En tips over een camping in die omgeving met plekken met uitzicht op de rivier zijn altijd welkom.
Geplaatst door: ® Ineke
, Datum:
06.07.2023 21:44
, Datum:
07.07.2023 13:38
Dankjewel, Ineke! Ik ga het eens goed bekijken.