Camping Verdon Parc / Lou Solei (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: LSVB
, Datum:
22.06.2023 21:48
Hi!
Wij zitten te twijfelen of we naar Camping Verdon Parc bij gaan in Greoux les Bain in combinatie met een camping in Fréjus (La Pierre Verte) zodat we ook nog de kust mee kunnen pakken.
Of dat we de gok wagen en 2 1/2 week op camping Lou Solei ( Carry le Rouet) gaan staan welke direct tegenover het strand ligt maar nu nog niet open is..Deze camping is overgenomen en wordt nu nog verbouwd dus daar zijn ook geen recente recensies van te lezen maar misschien heeft iemand wat tips over de omgeving bijvoorbeeld? Ook daar kan ik niet heel veel over vinden is het een kiezel of zandstrand bv. Wij komen er niet echt uit..Dus tips en ervaringen zijn heel erg welkom! Wij hebben twee kleine kinderen en het verhuizen van de ene naar de andere camping vinden we niet perse ideaal maar zou wel een optie kunnen zijn. Hoor heel graag ervaringen/tips van anderen!
Geplaatst door: Saskia4
, Datum:
23.06.2023 09:01
Ik zou kiezen voor Verdon Parc en dan de hele vakantie. Je kunt vanaf daar heel goed naar het prachtige Lac de Sainte Croix. Verdon Parc is een leuke camping met riviertje. Met veel verschillende soorten plekken. En je kunt lopende naar het dorpje. In de omgeving genoeg te doen.
Dan Lou Solei: ik zou de gok niet nemen. Het strandje aan de overkant vd camping is niet zo groot. Volgens mij zijn het hele kleine kiezeltjes. In elk geval geen zand om mee te spelen. Wij zijn al vaak een dagje op dat strandje geweest vanuit camping Le Ventoux in Mazan. En later ook nog weleens vanaf een andere camping. Supermarkt vlakbij het strandje/camping Lou Solei.
Lou Solei was toen erg op de Fransen gericht en ook overdag een bewaker bij de poort. Ons trok het niet in elk geval.
De camping in Frejus die je noemt ken ik niet. De omgeving wél. Veel te zien en te doen. Heerlijke zee.
Toen onze jongens kleiner waren gingen we vaak naar kleinere campings. Bv Le Ventoux in Mazan, Camp Redon in Cordes Sur Ciel, La Vallee Bleue in Sahune en Le Gallo Romain in Barbieres.
Succes met kiezen!
Geplaatst door: LSVB
, Datum:
24.06.2023 21:12
Super bedankt voor de tips! Daar kunnen we zeker wat mee 😀