camping in de buurt van Millau (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: gerhei
, Datum:
22.06.2023 12:13
Dag allemaal,
Wij zijn aan het zoeken naar een camping in de buurt van Millau. We zijn wat laat, maar er is op een heel aantal campings nog wel plek. Nu zoeken we een camping die ook leuk is voor onze zoons van 16 en 18 jaar. Wat animatie is leuk, maar we hoeven geen bomvol programma. Zwembad is fijn, hoeft geen glijbaan bij te zijn. Wie heeft er en goede tip?
Daarna reizen we terug in de richting van Nederland, maar willen we nog ergens een week staan. Ik denk nu aan omgeving Ardeche, ik denk dat dat qua afstand haalbaar is. We willen nl niet te ver rijden. Maar... heeft iemand van jullie nog een goede tip, dan horen we dat graag!
Alvast bedankt!
Geplaatst door: Nika
, Datum:
22.06.2023 12:18
Hey, wij gaan dit jaar oa naar Val de cantobre, half uurtje vanaf Millau. Maar deze was in januari al behoorlijk geboekt.
Camping du Viaduc is van wat ik erover heb gelezen ook een aanrader.
Succes!
Geplaatst door: ® Johan
, Datum:
22.06.2023 12:37
Geplaatst door: ® tineke
, Datum:
22.06.2023 12:41
Geplaatst door: An
, Datum:
22.06.2023 14:56
Geplaatst door: Nieneke85
, Datum:
22.06.2023 21:00
Val de cantobre zij. Wij paar jaar geleden geweest maar naar mijn idee waren er toen vooral kinderen tot jaar of 12. Heb niet echt puber jeugd gezien. Les rivages ben ik toen ik zelf jong was geweest en vond ik toen erg leuk. Collega van mij is vorig jaar nog geweest met pubers en die waren toen ook enthousiast. Ligt aan de rivier en is op loopafstand van Millau. Ik kan het parapente trouwens aanraden vanaf de berg in Millau. Heel spannend maar top ervaring
Geplaatst door: Marike
, Datum:
22.06.2023 21:37
Camping Les Bords du Tarn in Mostuéjouls schijnt een leuke camping te zijn. Daar gaat een collega voor het eerst met zijn pubers heen. Zij zijn vorig jaar naar camping nature parc l’ardechois in Vallon pont d’Arc geweest en vonden dat een geweldige camping! Op die camping niet heel veel pubers, maar daardoor zochten ze elkaar wel op en hadden ze snel contact. Je kon vanuit daar ook te voet naar Vallon pont d’Arc.
Andere opties in de Ardèche:
- Camping Soleil Vivarais in Ruoms
- Camping La Bastide en Ardèche in Ruoms
- Camping La Grand Terre in Ruoms
- Camping Rives d’ arc in Vallon pont d’arc
- Camping La Plage Fleurie in Vallon pont d’arc
- Camping Le Ranc Davaine in Saint Alban Auriolles
- Camping Le Plan d’eau in st Privat
Niet in de Ardèche, maar hoor er wel positieve verhalen over:
- Camping Beau Rivage in st Ambroix
- Camping Les Cascades in Roque sur ceze
- Camping La Sousta in Remoullins
- Camping Beau Rivage in Cardet
- Camping Les Amarines in Gourdagues
- Camping Castel Rose in Anduze
- Camping Le Pradal in Anduze
Geplaatst door: Jan
, Datum:
23.06.2023 16:01
Camping Soleil Levant bij Lac de Paraloup.
Ik denk ongeveer een half uurtje van Millau