Kenteken gebonden tol kastje (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Monique9
, Datum:
17.06.2023 17:43
Wij hebben van ANWB tol kastje van mango/appr op kenteken. Gaan nu met huur camper weg op Duits kenteken heeft iemand dat al eens gedaan? Willen dus ons account tijdelijk omzetten naar dat Duitse kenteken ipv ons eigen Nederlandse..mijn vraag is weet iemand of dit kan?
Geplaatst door: ® Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
, Datum:
17.06.2023 18:09
Dat kan volgens mij bij de instellingen van je account
Geplaatst door: Karin
, Datum:
17.06.2023 18:19
Als je alleen naar Frankrijk gaat hoef je geen kenteken te registreren. Dat is alleen voor Italië, Portugal en Spanje maar inderdaad gaat aanpassen via je Fulli account
Geplaatst door: Jaap16
, Datum:
17.06.2023 18:20
Je kenteken wijzigen gaat via je account. Je kunt het kenteken net zo vaak wijzigen als je zelf wil.
Registratie is niet nodig als je de tolbadge alleen in Frankrijk gebruikt. Gebruik je hem ook in andere landen, dan zul je het kenteken moeten invoeren bij je accountgegevens.
Geplaatst door: ® tineke
, Datum:
17.06.2023 21:27
@Karin , @Jaap16
Ik ben er niet zo zeker van dat je het kenteken niet hoeft te registreren als je gebruik maakt van de tolwegen zonder de bekende tolpoortjes in Frankrijk.
, Datum:
17.06.2023 21:44
Wij hebben een tolbadfe, de eerste die de ANWB verkocht, die alleen voor Frankrijk is en bij deze kunnen we niet eens een kenteken ingeven.
Geplaatst door: Monique9
, Datum:
17.06.2023 21:50
Wij hebben inmiddels ons 2e kastje en bij deze moet zeker wel je kenteken geregistreerd worden. Bij de vorige kon dit idd niet. Maar vraag is kun je ook een Duits kenteken registeren in je in Nederland gekochte kastje heeft iemand dit al eens bij de hand gehad?
, Datum:
17.06.2023 22:32
ik weet dat de badge , die alleen voor Frankrijk is, al even niet meer verkocht wordt. Ik heb de batterij laten testen en die was nog prima dus we hebben nog geen andere badge nodig. Maar als wij ooit een andere moeten dan wordt dat inderdaad een badge met meer landen en een verplichte kentetenregistratie. Een buitenlands kenteken kan zeker want hij is ook bruikbaar in huurauto's .