Vanuit Kroatie naar Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Brenda
, Datum:
15.06.2023 20:57
Deze zomer voor het eerst naar Kroatie voor 2 weken. We houden dan nog een dag of 5 over om naar huis te komen. We dachten eerst via Duitsland terug te rijden, maar ik kan echt geen geschikte camping vinden voor ons gezin met 2 grotere pubers (17 en 15). We houden van wel een beetje leven op een camping, maar een fijn zwembad en leuke dingen om te doen in de omgeving of leuke stadjes om te bekijken. Voor de pubers is wel fijn als er ook wat andere pubers zijn waar ze nog even mee kunnen chillen. In het zuiden van Duitsland kan ik echt niet zoiets vinden.
Ik wil ook niet dat de laatste dagen van de vakantie een soort van anticlimax heeft voor ons. We zijn samen met vrienden naar Kroatie en dan nog een aantal dagen met het gezin.
Zijn er mensen die wel eens vanuit Istrie naar Frankrijk zijn gereden?
Geplaatst door: Marike
, Datum:
15.06.2023 22:01
Zelf niet gedaan, maar het is wel prima te doen! Genoeg mensen die heel Europa zelfs rondtrekken met kinderen. Je moet alleen wel rekening houden dat het een dag reizen is naar Frankrijk.
Willen jullie meer richting Zuid- Frankrijk of Noord- Frankrijk? Als je bijv in de buurt van de Elzas of Jura gaat (moet je wel geluk met het weer hebben) ben je ook al een eind op de terugweg.
Geplaatst door: ® irenem
, Datum:
16.06.2023 13:50
Geplaatst door: Ivo
, Datum:
16.06.2023 17:47
Is een leuke camping in karinthie niet het overwegen waard?
Geplaatst door: ® S@ndra
, Datum:
16.06.2023 20:57
Om voor vijf dagen nog helemaal door te rijden naar Frankrijk zou ik zonde van de tijd, moeite en het geld vinden.
In plaats van zoeken naar een camping die alles heeft voor de pubers kun je ook kijken naar een verblijf met iets geweldigs in de buurt. En dan dus elke dag iets gaan ondernemen. Naar een pretpark, of iets iets actiefs om te doen of iets cultureels om te bezoeken.
Met onze pubers deden we zo altijd de heen en terugreis. Eenvoudige camping en het vermaak buiten de camping. Fietsen huren en een hele dag en flinke tocht maken of zo iets.
Geplaatst door: Mamamia
, Datum:
16.06.2023 23:30
Is Italië geen optie? Anders Oostenrijk zoals al gezegd.
Geplaatst door: ® Janeway
, Datum:
18.06.2023 00:18
Voor die paar dagen dat je dan onderweg stopt zou ik niet al te moeilijk doen hoor. Hoe lang wil je op een camping staan. Of misschien nog meerdere? Je kan altijd wel alles willen voor de pubers maar het moet ook maar haalbaar zijn he. Zoek gewoon een camping uit in een omgeving waar wat leuks is. Als je dan 1 of dagen daar blijft kan je daar heen. En weer door.. pubers overleven het best wel hoor op een basiscamping.
Geplaatst door: Koen
, Datum:
18.06.2023 09:04
Sportcamping Woferlgut. Dicht bij de snelweg. Genoeg te doen op de camping maar ook in de directe omgeving.
Geplaatst door: Dekempers
, Datum:
18.06.2023 10:31
De meren van Karinthië misschien? Kunnen je kinderen zich uitleven met kanoën, sippen, zwemmen etc. Een cursus volgen kan ook.
Hebben je kinderen zelf ideeen over de laatste dagen, zo neen, daag ze uit om zelf te zoeken! Veel succes!