Chambre d’hotes tussen Vittel en iets boven Nancy met zwembad en familiekamer (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Suus
, Datum:
12.06.2023 20:45
Ik zoek een gezellige chambre d’hotes met een vierpersoonskamer/familiekamer voor (4 pers.) de overnachting op de terugweg. Ergens tussen Vittel en net boven Nancy ongeveer. Eventueel ook vanaf Langres.
Een zwembad erbij is wel erg prettig en ontbijt inbegrepen, en niet heel ver van de snelweg af.
We zoeken voor begin augustus dus we zijn laat realiseren we ons. Maar ik denk toch dat iets vastleggen toch wel fijn is i.p.v. maar zien hoe ver we komen en dan nog onderweg moeten zoeken.
Wie kent er een leuke chambre d’hotes ?
Een camping met een overnachtingsmogelijkheid voor 1 nacht vind ik ook prima, maar dan moet de accommodatie wel opgemaakte bedden hebben en kunnen ontbijten.
Geplaatst door: Claudia23
, Datum:
12.06.2023 21:45
Misschien niet wat je zoekt, maar wij overnachten altijd in een familie kamer van B&B Hotels. In zoek dan een hotel uit met de galerij "buiten om" zodat we nog een ff stoeltje neer kunnen zetten en met een wijntje nog een soort van buiten zitten. Soms moet er iemand langs, maar ach dat zorgt ook weer voor kwekke gesprekken soms. Kamers zijn brand schoon, eigen badkamer, airco en de kids slapen vaak op de vide, vinden ze top! Ontbijt ook prima, eten voor de avond daar is meestal wel een mac voor te vinden in de buurt. Hotels liggen niet charmant gelegen mag ik vind het altijd wel wat hebben....
Succes met zoeken!
Geplaatst door: Noren-63
, Datum:
12.06.2023 23:16
B&B Bienvenue chez nous in Bleurville, nederlandse eigenaren. Ook avondeten bij te boeken.
Geplaatst door: Mamamia
, Datum:
13.06.2023 07:29
Geen chambre d’hotes maar misschien een optie hotel Ibis Styles in Nancy sud/Houdemont. Eigen parkeerruimte, zwembad en familiekamers. Ontbijtbuffet.
, Datum:
13.06.2023 08:27
Ibis Style Nancy Sud alleen twee aparte kamers te boeken. En de familiekamer is met een sofabed, daar kan ik lange pubers (16 en 19) niet op laten liggen.
Een B&B hotel is een optie, ziet er ook prima uit, maar ik vind een chambre d’hotes gewoon leuker en bijdragen aan vakantiegevoel, op de heenweg hebben we ook een chambre d’hotes geboekt.
Bienvenue chez nous heeft geen specifieke familiekamers volgens de plaatjes maar kunnen wel een bed bijplaatsen. Het zwembad is echt te klein voor pubers.
Meer pareltjes welkom!
Op de site hier bij ‘overnachten onderweg’ heb ik al gekeken.
, Datum:
13.06.2023 11:03
, Datum:
13.06.2023 14:57
Die camping had ik ook al gezien maar vol op mijn datum. En dan moet ik na een lange dag nog de bedden opmaken dus ook liever niet.
Geplaatst door: mir1
, Datum:
14.06.2023 11:17
@suus, als het Ibis Hotel nog plek heeft zou ik snel boeken. Twee jongens van 16 en 19 kunnen toch alleen op een kamer?
En wat betreft het zwembad bij Bienvenue chez nous: het is maar voor 1 nacht, even lekker dompelen is dan toch ook lekker?
Misschien een wat zure reactie, maar ik denk voor 1 nacht.......
, Datum:
20.06.2023 13:50
Om medische redenen van een van de kinderen slapen we liever met vieren bij elkaar, of via een verbindingsdeur (familiekamer).
Le Bienvenue chez nous ligt nog ruim een halfuur van de weg af. Liever iets dichterbij als dat zou lukken.
Als iemand nog een leuk adresje weet hoor ik het graag !
, Datum:
20.06.2023 17:21
Laatste tip: voor onszelf geboekt voor de terugreis half september, gevonden op de eerder door mij genoemde site.
La Belle Jaune vlak bij Metz.
www.chambre-hote-labellejaune-metz.fr
De 2 2-persoonskamers liggen op de begane grond: zelf navragen of er een verbinding (o.i.d.) is. Zwembad! Zie hun filmpje, ziet er allemaal erg goed uit.
, Datum:
23.06.2023 14:25
Dank Noren, ik heb ze gemaild maar maar helaas vol.
Jammer, zag er heel goed uit !
, Datum:
28.06.2023 11:47
Iemand nog een tip? Er lijken niet veel bed & breakfast / chambre d’hotes (liefst met zwembad) in die omgeving te zitten ?
Of kijk ik niet goed en moet ik andere sites raadplegen?
Geplaatst door: ® Noren-63
, Datum:
28.06.2023 13:40
Zoek even op de site cybevasion, die ik eerder aangaf; bijvoorbeeld dicht bij La Belle Jaune genoeg B&B's, ook familiekamers.
Geplaatst door: ® Johan
, Datum:
28.06.2023 15:42
, Datum:
02.07.2023 21:32
Geplaatst door: ® Noren-63
, Datum:
02.07.2023 23:00
Fijn, Suus!
Heerlijk vooruitzicht??
Welk "pareltje" heb je geboekt? (Dan heb ik er eventueel ook weer één bij).