Vakantie september (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Jan de vakantie man
, Datum:
11.06.2023 09:15
Hallo mijn vraag is :
Wat is er in september in Frankrijk nog te doen
Is dan gezellig druk of uit gestorven op de campings
Hoe is het weer moet je s’avonds al in je caravan van wegen de kou
Moet je dan nog reserveren of kun je gewoon zonder gaan
Waar is het weer zeker en leuke omgeving
Op ongeveer 1250km vanaf Best
Gr en fijne vakantie alvast
Geplaatst door: Marike
, Datum:
11.06.2023 09:56
Wanneer je met eigen caravan gaat kun je in september prima zonder te reserveren gaan.
Aan de cote d’Azur is er dan vaak volop nog wat te beleven. Ook richting Spanje op bepaalde luxere campings ook nog genoeg te beleven.
Het is ook afhankelijk van het weer, wanneer het bijv Noordelijker nog prachtig weer is dan is er ook meer te beleven dan bij minder weer.
Verwacht in september alleen geen volle campings, het is echt wel wat rustiger.
Geplaatst door: Ivo
, Datum:
11.06.2023 11:51
Ik vind het uitgestorven in september, vorig jaar eind augustus, begin september geweest en er waren, op een acsi card camping, hoogstens 10 plaatsen bezet.
Geplaatst door: mar3tent
, Datum:
11.06.2023 14:35
Aan de cote d'azur is het zeker nog niet uitgestorven. Ook sommige campings kunnen nog vol staan. Temperatuur zeker nog lekker, alleen vroeg donker.
Lang geleden ook eind september aan lac st croix geweest op camping la source en die stond ook vol. Wel vooral met wandelaars. En ik denk dat het dorpje daar ook niet de drukte is. Misschien als je niet zo ver wilt rijden dan is het wellicht nog niet uitgestorven in dorpjes zoals Bedoin en Anduze? In Anduze dan wellicht specifieke campings. Half augustus ooit op bel ete in anduze gestaan en die liep echt wel leeg vanaf 10 augustus.
En geen Frankrijk maar ook aan het Gardameer Italie is het in september nog druk.
Geplaatst door: mir1
, Datum:
11.06.2023 17:07
Vorig jaar voor het eerst laat met vakantie, van half augustus tot half september.
Wij zijn in de Lot geweest. Het was er heerlijk rustig en het weer zeer aangenaam.
Op de camping nog een klein aantal plekken bezet, maar daardoor (zonder verplichtingen) een prettig contact onderling.
Wij hebben er van genoten.
Dit jaar gaan we vanaf half juni tot half juli. Eens kijken of dat bevalt, Nog nooit zo vroeg geweest.
Geplaatst door: Bert
, Datum:
11.06.2023 21:14
De laatste twee jaren is het een stuk drukker dan voorheen is mijn ervaring, vooral veel campers.