Plaats tolbadge (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: MKMK
, Datum:
09.06.2023 17:06
Toch maar een tolbadge aangeschaft. Ik heb begrepen dat de badge naast de spiegel aan de rechterkant horizontaal op het gespikkelde deel geplakt moet worden. Als ik hem op die plaats plak kan ik mijn badge niet meer verwijderen want dan zit de achterkant van de spiegel in de weg. Als ik hem onderste boven plak kan ik hem wel verwijderen, maar ik weet niet of alles dan hoe goed werkt. Ik kan hem ook verticaal plaatsen maar wordt hij dan ook gelezen?
Bvd.
Geplaatst door: Johan91
, Datum:
09.06.2023 17:27
Komt allemaal niet zo krap. Mijn vrouw had hem een keer los in dr hand thv de navigatie. Toen scande die ook. Toen waren we hem vergeten uit het dashboardkastje te halen.
Geplaatst door: Jan52
, Datum:
09.06.2023 19:25
Ik kreeg een nieuwe badge toegestuurd met daarbij een papier waarop aanwijzingen hoe de badge te bevestigen.
Wat mij ook opviel was dat de badge rechtsboven naast de spiegel of de zwarte stipjes en zoveel mogelijk in het midden geplakt diende te worden.
Dat vond ik vreemd want ik heb al vele jaren een badge en altijd mocht deze aan de linkerzijde bevestigd worden.
Ik ben op hun site gaan kijken en daar hebben ze het over de linkerzijde,
De nieuwe zit nu op dezelfde plek als de vorige, links bij de spiegel op de zwarte stipjes.
Ik denk dat ze er van uitgaan dat de badge aan de rechterkant gemakkelijker verwijderd kan worden.
Maar dat kan ook aan de linker kant, alleen wel omgedraaid.
Gewoon links plakken is mijn advies dan ook.
Geplaatst door: MKMK
, Datum:
09.06.2023 20:08
Bedankt voor de info, zag even door de bomen het bos niet meer. 🤭
Geplaatst door: Liz
, Datum:
09.06.2023 23:45
Wij hebben die badge nooit bevestigd op de voorruit. In dashboardkastje bewaren en bij nadering tolpoort de badge voor de ruit houden. Werkt prima.
Geplaatst door: ® Esther18
, Datum:
10.06.2023 01:07
Hier hetzelfde als Liz.. niet bevestigen maar voor het raam hoiden, werkt ook prima
Geplaatst door: As
, Datum:
10.06.2023 10:13