Welke niet te massale, luxe camping in zonzeker gebied? (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Nina
, Datum:
01.06.2023 18:20
Welke camping heeft er nog 2 weken plek in het hoogseizoen? Ergens in week 30 tm 34
We zoeken een fijne, veilige camping voor onze 3 jonge kinderen van 2, 5 en 7. Het liefst met glijbanen of op z'n minst 1 glijbaan bij het zwembad, maar dit is geen vereiste.
Een vereiste is wel dat het sanitair goed voor elkaar en schoon is.
We zijn nu 2 keer in de ardeche geweest, dus het liefst nu een andere streek, maar wel net zo zonzeker.
We zijn bij la Roubine geweest, echt een topcamping.
En bij nature parc l'ardechois, perfect voor elkaar, maar wel erg groot. Hier is overigens nog wel plek, maar 2x naar dezelfde camping is niet ons ding.
We houden niet zo van mega massale campings.
Geplaatst door: ® irenem
, Datum:
01.06.2023 20:37
Vraag je nu of de leden van dit forum om voor je gaan zoeken of er ergens iets beschikbaar is😳
Je zou gebruik kunnen maken van het filter, camping(s) selecteren en kijken of er beschikbaarheid is.
Verder geef je niet aan of je met een eigen kampeermiddel gaat of dat je huuracco zoekt.
Tja....
Geplaatst door: Nina
, Datum:
01.06.2023 21:13
Neee, absoluut niet! Dat zou ik nooit doen en dat is zeker niet de intentie.
Maar het zijn vaak dezelfde campings die last minute nog plek hebben en die je maar net een beetje moet kennen.
Zoals de camping waar we geweest zijn, nature parc l'ardechois is om de een of andere reden altijd nog lang beschikbaar.
Wellicht zijn er meer zoals deze camping.
Geplaatst door: Saskia4
, Datum:
01.06.2023 21:20
Ik zou voor camping Camp Redon in Cordes Sur Ciel in de Tarn gaan. Geen glijbanen. Verder top! Heel geschikt voor jonge kinderen. Geen idee of er plaats is.
Geplaatst door: Claudia23
, Datum:
01.06.2023 21:47
Camping Maisonneuve wellicht in de Dordogne? Geen glijbaan bij zwembad maar wel een super fijn riviertje waar de kids heerlijk kunnen prutsen!
Geplaatst door: Marike
, Datum:
02.06.2023 10:59
- Camping Domaine de Massereau in Sommieres
- Camping Les Ramieres in Sahune
- Camping Le Couspeau in Le Poet- Celard
Ik zou bijna zeggen om nature parc l’ardechois nog een keer te boeken nu er toch nog wat plek vrij is. Wat een mooie en geweldige camping is dat, alleen ik snap ook dat het leuk is om campings af te wisselen (genoeg mooie campings).
Geplaatst door: Saskia4
, Datum:
02.06.2023 13:54
La Vallee Bleue in Sahune vonden we ook heel fijn toen onze jongens wat kleiner waren. (Met riviertje)
Le Gallo Romain in Barbieres was onze eerste kampeervakantie in Frankrijk met de jongens. Bij beide erg naar ons zin gehad. Camp Redon, zoals ik eerder al aangaf, zijn we 2 keer geweest. In die omgeving voelde ik me erg thuis.
Ik ben benieuwd waar jullie keuze naar uit gaat.