Puber op de achterbank (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Patrick
, Datum:
25.05.2023 16:57
Beste,
Wij rijden meestal door de nacht naar onze vakantiebestemming.
Naarmate de kids ouder worden, wordt het slapen er niet comfortabeler op voor ze.
Een gordel is nu eenmaal verplicht.
Van je achterbank een bed maken is wel te doen, echter hoe draag je dan die gordel ?
Iemand tips?
Geplaatst door: Ivo
, Datum:
25.05.2023 17:15
Draag je de gordel alleen omdat die verplicht is of voor de veiligheid van je kind? In dat laatste geval zou ik hem of haar lekker in de juiste houding op de achterbank houden, gordels zijn gemaakt om een zittend iemand te vervoeren en beschermen
Geplaatst door: Ivo
, Datum:
25.05.2023 17:21
Draag je de gordel alleen omdat die verplicht is of voor de veiligheid van je kind? In dat laatste geval zou ik hem of haar lekker in de juiste houding op de achterbank houden, gordels zijn gemaakt om een zittend iemand te vervoeren en beschermen
Geplaatst door: Toon
, Datum:
25.05.2023 23:23
Als veiligheid niet comfortabeler is probeer het eens met een ongeluk.
Geplaatst door: ® Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
, Datum:
26.05.2023 01:10
Kids hoeven toch niet te rijden,geef ze een lekker biertje😇
Geplaatst door: S@ndra
, Datum:
26.05.2023 06:54
Veiligheid voor alles.
Als de kinderen niet zittend willen/kunnen slapen is het moment daar om ze wakker te laten blijven of om niet meer 's nachts te rijden💡.
Met zijn drieën op de achterbank vielen de pubers hier altijd uiteindelijk toch wel in 'slaap'. (Ze dommelden de dag door, in een soort zalig onwetende staat tussen dromen en waken)
Geplaatst door: Philip
, Datum:
26.05.2023 08:35
Wij lieten onze pubers een dag voor de reis niet naar bed gaan. Lekker filmpje kijken of zo. Vonden ze nog leuk ook. En dan de reisnacht sliepen ze in de auto.
Geplaatst door: bert
, Datum:
26.05.2023 12:36
Gewoon in de dakkoffer stoppen, dan heb je er geen last van en kunnen ze lekker slapen.
Of gewoon overdag vetrekken!
Geplaatst door: ® slimpie
, Datum:
26.05.2023 17:28
Ik weet nog uit mijn eigen jeugd dat ik, in veel minder ruime en comfortabele auto's, geen enkel probleem had op die leeftijd met comfort.
Als ze dan toch echt niet (kunnen) slapen, dan halen ze dat op die leeftijd de volgende nacht/dag wel weer in. Komt vanzelf goed...
Geplaatst door: mar3tent
, Datum:
26.05.2023 17:49
"zwaar leven" hebben ze die pubers ;-)
Ik weet niet hoeveel je er op de achterbank hebt, maar als het er maar twee zijn kunnen ze lekker zittend slapen met kussen tegen het raam.
Als het er drie zijn heeft middelste gewoon pech.
Wij rijden overdag, ze turen eindeloos op scherm van hun telefoon. Daar zijn ze heel goed in. Nachtje halve bak slapen kunnen ze prima tegen. En dat ze dan op de bundel van pa of ma mogen is dan prima. Gewoon lekker de hele nacht een gedownloade serie van netflix laten kijken...
Eigenlijk niet zo druk over maken. Als je ver gaat vliegen zit je ook eindeloos in een stoel.
Succes en goede reis.
Geplaatst door: ® Janeway
, Datum:
26.05.2023 21:46
Wij rijden op de dag en toch slapen onze pubers. Rechtop in de gordel met een kussen ergens tussen gepropt.
Je puber kan dat best wel een nachtje aan hoor.
Geplaatst door: ® irenem
, Datum:
26.05.2023 22:37
Sorry hoor, hoe dom ben je!
Wat denk je dat er in zo,n situatie gebeurt in geval van een ongeluk.
Geplaatst door: LisetteK.
, Datum:
29.05.2023 11:14
Als moeder van 2 pubers die inmiddels jongvolwassen zijn heb ik de stoel voorin weleens voor 2 uurtjes afgestaan aan de langste van het hele stel.
Geplaatst door: Mamamia
, Datum:
29.05.2023 12:01
Wij wisselden met 3 pubers ook hoor. Puber voorin moet de navigatie in de gaten houden en de playlist uitkiezen.