Chambre d'hotes, hotelletje , b&b.... tussen Macon en Lyon of net voorbij Lyon.... (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Dirk
, Datum:
18.05.2023 15:57
Ik ben op zoek naar een hotelletje of iets dergelijk voor overnachting , tussen macon en lyon , of net voorbij lyon , liefst met zwembad en waar ik veilig mijn auto met vouwwagen kan parkeren. (MAW als ik s'morgens wakker wordt zou ik het liefst hebben dat mijn vouwwagen nog aan mijn auto hangt....)
Geplaatst door: Tentje
, Datum:
18.05.2023 16:13
Village motel in Tournus iets voor Lyon.
Wij vinden dit een prettige plek om te overnachten. Heerlijk zwembad, grill restaurant Flambee, schone fijne kamers met eigen veranda met een zitje aan zowel de voorzijde als achterzijde van de kamer en de auto voor de deur van de kamer. En het allerfijnst: betaalbaar😀 Heel gemoedelijk en het voelt er veilig. Meteen na de afslag🛣?🚗
Geplaatst door: Bert
, Datum:
20.05.2023 23:46
Wij overnachten in Hôtel Vieille Ferme in Sancé (Mâcon Nord) daar kun je goed parkeren voor de geboekte hotelkamer.
Vlakbij de tolweg. A6 afslag 28 nemen.
Geplaatst door: frank
, Datum:
21.05.2023 10:08
Geplaatst door: Nynke
, Datum:
08.06.2023 16:16
camping du Sevron bij Bourg en Bresse verhuurt stacaravans (met airco) voor 1 nacht. Camping heeft een zwembad en je zet je auto met vouwwagen gewoon naast de stacaravan. Is ons afgelopen jaar goed bevallen.
Geplaatst door: Harry
, Datum:
08.06.2023 17:44
Le jardin de la Reyssouze
in Gorrevod.Vouwwagen kan aangekoppeld blijven.Toplocatie.