Hallo,
Wie heeft er ervaring met camping le plan D'eau Ardeche. Wij kunnen daar een chalet Eden 6 persoons huren van 22 juli tm 2 augustus. Iemand bekend met plek 15? Het is niet direct bij het restaurant en het zwembad, maar er wel een beetje in de buurt. Ik vroeg mij af of je op die plek veel lawaai ervaart van het restaurant of zwembad en of je de weg er ook kunt horen (ik vraag dit ivm herstellende van een burnout)
Het lijkt mij verder een leuke rustige camping, waar genoeg te doen is voor onze jongens van 14 en 16 jaar oud. Zijn er nog meer mensen die in deze periode naar deze camping toegaan toevallig?
Tips voor leuke uitstapjes in de omgeving zijn ook altijd welkom. Wij houden van kanovaren, klimpark bezoeken, wandelen en leuke stadjes bezoeken. Ik ben benieuwd.
Wij hebben een chalet plek 7 gehad, nog iets dichter bij restaurant. Nooit last van gehad. Wij zaten wel vaak bij het restaurant als er bv een bandje was. Prima chalets trouwens.
Wij vonden het een hele leuke camping, zeker voor pubers. Onze pubers hebben er genoten.
Omgeving leuk, kanoën, leuke stadjes, pont du diable (uit mijn hoofd), gorges d'Ardeche.....