Budget camping in Noord Italie (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: marieke.1234
, Datum:
10.05.2023 15:19
Ik weet dat deze forum eigenlijk over Frankrijk gaat, maar misschien kan iemand toch helpen.
Wij zijn op zoek naar een goedkope camping in Noord-Italie (in het merengebied).
Het mag best een simpele camping zijn zonder allerlei voorzieningen, we zijn toch niet van plan om overdag daar te blijven.
Weet iemand iets?
Geplaatst door: ® Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
, Datum:
11.05.2023 00:12
Ik ben ook geen Italiëkenner, maar weet wel dat het merengebied een toeristenval bij uitstek is. Alleen al er doorheen komen met de auto is een probleem. Reken er maar op dat je zelfs bij de simpelste campings de hoofdprijs betaalt.
Geplaatst door: Manus
, Datum:
11.05.2023 11:48
Dit is ook mijn ervaring. Het is een toeristisch gebied, en de prijzen in Italië zijn in het algemeen al hoog. Denk dus dat dit een hele moeilijke zoektocht wordt.
Geplaatst door: PetraHM
, Datum:
11.05.2023 14:09
Inderdaad, forse prijzen voor een klein plekje. Enkele jaren terug waren wij op camping Zoo in Arco, een van de meer betaalbare campings. Ik zie dat je nu in het hoogseizoen voor een postzegelplekje van zo’n 50m2 42,50 betaalt!
Geplaatst door: dorine
, Datum:
11.05.2023 16:35
Zoek eens op agricampeggio. Dan vind je diverse agriturismo accomodaties voor een betaalbare prijs. Wij zijn een keer op agriturismo Alba onder Padua geweest. Niet het meren gebied maar een leuke kleine camping. In het weekend kun je er heerlijk eten en er is een zwembadje bij. Met de trein naar Venetie ook leuk
Geplaatst door: mar3tent
, Datum:
11.05.2023 16:37
Geplaatst door: conny
, Datum:
12.05.2023 18:29
Wanneer en hoe ga je kamperen ?