Le plain air de bories (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Diana
, Datum:
08.05.2023 10:30
Hallo, wij willen begin juli op de bonnefooi naar de Dordogne.
Nu heb ik camping plein air de bories op m'n lijstje staan, maar lees in sommige reviews dat ze in het voorseizoen nog geen broodjes hebben. Daarvoor moet je naar het dorp Is dat zo?
Is iemand daar geweest in juni, begin juli?
Geplaatst door: J
, Datum:
08.05.2023 13:05
In juli is er brood
Pluspunten - Camping en omgeving is prachtig. Er waren nog wel meer campinggasten, maar heel druk was het nog niet. Lekker rustig.
Sanitair voldoet goed, alleen vraag ik mij af of het aantal wc's voldoende zijn als de camping vol staat. Maar gezien ons tijdstip van verblijf waren deze voldoende.
Minpunten - Helaas geen broodservice, dit werd pas vanaf 2 juli verzorgd.
Sanitair mag wat schoner.
Geplaatst door: mar3tent
, Datum:
11.05.2023 17:53
Het dorp is echt een heel mooi wandelingetje vanaf de camping. We hadden destijds kleine kinderen, lekker om zelf brood te halen, kinderen bij de partner te laten, en dan bij de Bar-Tabac (tegenover bakker) even rustig koffie te drinken en croissant te eten en dan pas terug wandelen naar het kleine grut op de camping ;-).
Naast gelegen camping is ook leuk. Misschien hebben die al wel broodservice. Naast gelegen camping heeft fantastisch mooi strand aan de rivier.
Geplaatst door: Diana
, Datum:
11.05.2023 23:46
Bedankt voor de reactie. We twijfelen nog. Vinden de naastgelegen camping roche de la cave ook mooi...
De keuze is reuze daar in de Dordogne. Maar we gaan op de bonnefooi, dus we zien wel waar nog plek is..
Geplaatst door: mar3tent
, Datum:
12.05.2023 18:52
van camping plein aires des bories naar de bakker is 1,6 km.
Plein aires des bories is echt 15 jaar geleden dat we daar waren. Maar de naast gelegen camping waren we 3 jaar geleden ofzo. Die heeft echt een prachtige toegang tot de rivier. Misschien heeft Plein aires des bories wat verandert aan hun strandje, maar dat was 15 jaar geleden voor paar stoeltjes. Bij de buren kan bijna de hele camping op dat (keien)strand zitten of liggen. Camping restaurant ligt ook vlak bij dat strandje, dus je kunt echt mooi wegkijken of koffiedrinken bij die camping.
We gingen daar 3 jaar geleden op de bonnefooi naar toe midden in augustus, ook toen was er plek. Dus gaat je vast lukken in die omgeving.