camping vrienden 2023 (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® romanly
, Datum:
06.05.2023 21:16
hoi!
ik ben nog nooit in frankrijk geweest (19M), en twee van mijn vrienden (19M & 18M) en ik wilden graag naar een camping gaan in frankrijk in juli. ik heb er dus geen verstand van, vandaar dat ik het hier vraag :)
we willen graag naar een camping met veel mensen van onze leeftijd, en het liefst niet te ver (dus noord-frankrijk). weet iemand iets?
Geplaatst door: Sandra
, Datum:
06.05.2023 22:28
Hebben jullie interesse in WOII? Dan zou ik Normandie aanraden. Caen - cherbourg kustlijn zeg maar.
Behalve alle WOII sights ook mooie stranden en leuke steden om te bezoeken. La Vallee is een leuke camping maar er zijn er nog meer.
-----
Iets verder zuidelijk de hoek tussen Bretagne door tot de Vendee. Ongeveer St Nazaire - Royan. Kust, strand en volop leuke campings voor jullie leeftijd. La Rochelle is een erg leuke en relaxte stad om te bezoeken en St Martin de Re (op het eiland Ile de Re) is vergelijkbaar met St Tropez.
-----
Geplaatst door: scg
, Datum:
07.05.2023 10:27
Geplaatst door: ® irenem
, Datum:
07.05.2023 15:09
Hoi,
Wat zijn je verwachtingen?
En waar ben je, behalve dat er jongeren zijn, verder naar op zoek?
Hoe ga je reizen? Als je met OV gaat is't handig als de camping daar wat centraler ligt.
Heb je zelf een tent of zoek je huuracco?
, Datum:
07.05.2023 18:16
hoi allemaal!
bedankt voor de reacties :)
@sandra: we vinden WOII interessant genoeg om er een kijkje te nemen, bedankt voor de tip. voor de rest zullen we die noord-oostkust eens checken voor campings, maar de andere kust is net iets te ver reizen denken we. maar nog steeds bedankt!
@scg: bedankt voor de tip! we hebben het gecheckt, alleen het is best een priegelwerkje met het ov (6 keer overstappen). we zullen kijken hoe we dat kunnen doen.