Olympische Spelen 2024 Parijs (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: mar3tent
, Datum:
02.05.2023 16:12
Hallo, ik was benieuwd of mensen hiervoor al aan het kijken zijn; bijzonder sport evenement en zo dichtbij. Eerste deel kaartverkoop is al geweest. Tweede deel kaartverkoop start volgens mij deze maand (je kunt je er althans voor inschrijven binnenkort). Dan volgens mij vanaf december vrije verkoop nog.
Wanneer ik zoek op accommodatie van de camping van hutopia in Versailles, of Bois de Boulogne dan krijg ik de melding dat deze campings dan gesloten zijn..
Normaal zoek ik via booking maar daar flinke prijzen, en goedkope appartementjes/hotelletjes zijn vooral nieuw op booking. Ik krijg dan het idee dat ook al boek ik nu ik straks "geannuleerd" wordt als de eigenaar bedenkt hoeveel hoger hij zijn prijs had kunnen gooien.
Airbnb gebruik ik eigenlijk nooit.
Maar als iemand tips heeft voor leuk hotel, we willen eigenlijk in de buurt van Stade de France zijn maar geen idee of dat ook prettige buurt is. Of beter na de sport spoedig met de metro daar weer vandaan.
Maar hoor graag ook anderen die willen gaan en of ze gaan kamperen of..
Geplaatst door: Lia
, Datum:
05.05.2023 12:52
Mischien toch een idee om te kijken op airbnb.
Daar heb je rechtstreeks contact met de eigenaar,en kan je alles vragen.
Bij booking moet je eerst boeken voor je contact kan leggen.
Boek altijd overnachtingen bij Airbnb.
Gaat altijd goed.
En nog leuke contacten aan overgehouden😁.
Boek nu vaak rechtstreeks,zonder tussenkomst van airbnb.
Scheelt een hoop geld.
Geplaatst door: Noren-63
, Datum:
05.05.2023 13:44
Misschien kun je een accommodatie vinden op www.cybevasion.fr
Keus uit o.a. hotel, camping, appartement of B&B.
Een rechtstreekse boeking op een camping voor 2024 zal waarschijnlijk niet eerder dan eind 2023 pas kunnen, maar wie weet.....