Coudoulets, hardlopen en korte bedden (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Wendy
, Datum:
16.04.2023 14:08
Veel vragen gesteld al over deze camping zie ik. Heb ze allemaal doorgelezen maar mijn antwoorden niet gevonden.
Ik ben benieuwd, valt er makkelijk aan een hardlooprondje te beginnen vanaf deze camping of anderen imin de buurt? Of ren je dan sowieso altijd eerst een stuk langs drukke D-wegen? Iemand ervaring hiermee?
En zijn er langere mensen met ervaringen met de korte bedden hier? Veel bv Yelloh campings hebben in elk geval een tweepersoonsbed van 2 meter lang, maar hier heb je ze alleen van 1.90? Zou dat een week vol te houden zijn voor iemand van 1.97 lang?
Hoop dat iemand meer weet!
Geplaatst door: ® Janeway
, Datum:
16.04.2023 14:52
Je bent 7 cm langer dan het bed. Ik denk niet dat je dat prettig gaat vinden. Je moet dan echt de hele vakantie op je zij liggen met je benen opgetrokken. Zonder uitstrekken ed in de nacht. Nu zou het schelen als er niet echt een einde op het bed staat of het bed wel of niet ingebouwd is.
Geplaatst door: ® Janeway
, Datum:
16.04.2023 14:55
Je bent 7 cm langer dan het bed. Ik denk niet dat je dat prettig gaat vinden. Je moet dan echt de hele vakantie op je zij liggen met je benen opgetrokken. Zonder uitstrekken ed in de nacht. Nu zou het schelen als er niet echt een einde op het bed staat of het bed wel of niet ingebouwd is.
Geplaatst door: ® irenem
, Datum:
16.04.2023 16:04
, Datum:
16.04.2023 17:23
Dank! Schrikken haha! Mijn man is een zeer getraind hardloper en trailt ook maar ik heb hem wel graag zonder gebroken botten voor de terugreis 😁. Zie dat er bij Sampzon wat minder uitdagende routes zijn dus sowieso fijne tip, dank!!
En ja dat bed. Het is kort. Hij is op zich wel wat gewend en hij kan schuin overdwars evt (als we deze zouden boeken, deze heeft maar 2 kamers en onze dochters willen niet bij hun broer op de kamer dus het wordt een gescheiden weekje dan😉).
Ben vooral benieuwd naar de ervaringen van anderen met deze lengte. Absolute ramp of net wel te doen?
Geplaatst door: Jan56
, Datum:
16.04.2023 17:29
Als je camping Coudoulets in Ruoms bedoeld dan kun je daar prima hardlopen over de voie verte. Alleen de weg t.o. de camping oversteken en je bent op de route. Moet je linksaf slaan want daar kun je grootste afstand lopen.
Geen rondje dus ergens keren.
Geplaatst door: Cornelis
, Datum:
17.04.2023 13:25
1.97 is toch niet echt lang? Zelf heb ik ook die lengte. En ik kan best een weekje slapen op een bed van 1.90, (thuis heb ik een 2.20 m lang bed) je ligt uiteindelijk niet de gehele nacht gestrekt op bed. Ik heb vaak meer moeite met de breedte van de bedden, 80 cm is niet te doen. Dus als die bedden daar ook erg smal zijn is dat voor jullie een hels karwei.
, Datum:
17.04.2023 18:06
Dank jullie wel! Fijn om te weten van het hardlopen.
Ja, de reacties over op 1.90 slapen zijn zo verschillend. Ze hadden daar vanmorgen nog plek in een cottage met een bed van 1.60 bij 1.90.
Het bed in onze vouwwagen is 1.40 bij 2.00 en dat gaat ook prima dus hier een beetje meer ruimte in de breedte en minder in de lengte. Lastig hoor, een mopperende man is ook niet wat 😁