Groningen / Les Charmilles (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Mark
, Datum:
30.03.2023 14:03
Dag allemaal,
De caravan mag bijna weer uit de stalling, komende zomer gaan wij vanuit Groningen richting camping Les Charmilles (Adreche)
Krappe 1300km. We willen het vooral lekker rustig aan doen. Mochten mensen tips hebben voor fijne overnachtingsplekjes dan ben ik zeer benieuwd!
Geplaatst door: Philip
, Datum:
30.03.2023 18:27
Heb je een idee hoe je gaat rijden, tolwegen, snelwegen, binnendoor?
En heb je een idee hoeveel km je per dag wilt reizen?
Wil je onderweg alleen overnachten, of ook een aantal dagen blijven staan?
Een duidelijke omschrijving van je wensen geeft veel meer kans op succesvolle reacties. Vage vragen zijn meestal vage antwoorden.
Geplaatst door: ® Johan
, Datum:
30.03.2023 18:36
Geplaatst door: ® Ineke
, Datum:
30.03.2023 23:45
Geplaatst door: Mamamia
, Datum:
31.03.2023 03:15
Geplaatst door: Henk Schoenmaker
, Datum:
31.03.2023 14:31
Vanuit Winschoten over Duitsland, Camping Zum Fährturm in Schweich, camping aan de Moezel. afstand 470 km.
2de camping in Macon Municipal, afstand 500 km vanaf Schweich.
Ga je in 2 dagen, dan is de camping in Bulgneville een aanrader, 750 km vanaf Winschoten.
Geplaatst door: Marike
, Datum:
31.03.2023 16:13
Ik zou vanuit Groningen rijden via Arnhem- Venlo- Maastricht- Luik- Luxemburg. Fijne en rustige route met goede wegen!
Welke dagen gaan jullie rijden? Laatste jaren vertrekken wij het liefst op zondag en dat is een aanrader!
Naast bovengenoemde campings zijn dit ook nog mooie opties:
- Camping Le Brabois in Nancy
- Camping Les Premières Vignes
- Camoing des Bouleaux in Beaune
- Camping Le National 6 in Uchizy
Geplaatst door: Johand
, Datum:
01.04.2023 12:49
Hi Mark , wij rijden vanuit Leek richting de mont ventoux via Apeldoorn Anhem Nijmegen Venlo Maastricht om Luik heen door de tunnels richting Luxemburg. wij overnachten dan in Arlon camping officiële volgende dag een overnachting in Mâcon municipal camping lekker rustig rijden uitgerust op de camping aankomen
Mvg Johan
Geplaatst door: Nico
, Datum:
02.04.2023 19:05
Hi Mark, het ligt er een beetje aan wat je lekker rustig aan vindt. Dan is het ook nog de vraag of je via Duitsland wilt rijden of juist niet.
De vorige keer zijn wij via Duitsland gereden en hebben in Remagen gestaan, vervolgens in Riquewihr en daarna op de camping in Saint-Etienne du Bois waarna we naar de Ardeche zijn gereden. Lekker relaxt. Mocht je via Belgie en Luxemburg gaan zijn de eerder genoemde campings ook aan te raden. Zelf zou ik dan in Frankrijk de route national nemen en wel na Nancy de N57 en na Briancon de N83 / D1083. Langs deze route zijn veel leuke campings te vinden.
Geplaatst door: Mark
, Datum:
03.04.2023 11:45
We zijn de vorige keer via Duitsland gereden, dat beviel best goed. Ik ben voornamelijk opzoek naar mooie nieuwe tips, pareltjes en andere leuke tips.... Altijd leuk om wat nieuws te proberen!