Camping de la plage in Treffort (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Sandra
, Datum:
26.03.2023 14:52
Wie heeft er ervaring met deze camping? Op deze site slechts 1 review en Zoover geen NL review.
Ligging lijkt me fantastisch en zwembad ziet er goed uit!
Geplaatst door: ® Johan
, Datum:
26.03.2023 15:38
Zwemmen in het meer is niet toegestaan en er is alleen een kinderbad, geen zwembad waar je goed in kunt zwemmen.
Het zwem- en waterspeelterrein van Lac de Monteynard is toegankelijk voor kinderen tot 12 jaar – onder begeleiding van een ouder. Het is geopend tijdens de maanden juli en augustus van 13.30 uur tot 18 uur. De strandcamping biedt zijn vakantiegangers kaartjes voor de waterspeeltuin.
Geplaatst door: Sandra
, Datum:
26.03.2023 16:31
Dank je wel Johan!
Met het niet mogen zwemmen in het meer en het waterspeel gedeelte tot 13 jaar valt mijn oudste dochter van 13 buiten de boot voor wat betreft waterplezier.
Weet je toevallig of er een bepaald deel in het meer is waar er gesupt mag worden? Ik kan me met alle zeil en surfactiviteiten op het meer goed voorstellen dat er niet gezwommen mag worden. Gevaarlijk. Maar misschien zijn er aangewezen gebieden waar bepaalde activiteiten gedaan mogen worden?
Geplaatst door: ® Eriba410
, Datum:
07.04.2023 16:15
Wij staan al jaren aan de overkant van Treffort, aan het Lac de Monteynard, op Camping de Savel. Fantastisch meer waar je wel mag zwemmen. Er wordt veel gesurft en gesupt.
Geplaatst door: Philip
, Datum:
07.04.2023 20:02
Op Google maps staan wat review. Wellicht wat ouder, maar geeft mi wel een goede indruk van de camping.