Camping Lois seurrots / Eurosol oudere jeugd (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Heleen
, Datum:
08.03.2023 12:13
Dag allemaal,
Wij willen deze zomer graag naar Lous seurrots in Contis of naar camping Eurosol ( Landes). We twijfelen welke en daarom ben ik op zoek naar recente ervaringen. Was er oudere jeugd op deze campings ( 16-20 jaar). En wat voor mensen (nationaliteiten) komen er, voornamelijk Fransen, of juist Nederlanders of een mix etc.
Alvast hartelijk bedankt. Mvg, Heleen
Geplaatst door: Saskia4
, Datum:
08.03.2023 13:20
Op camping Eurosol is veel jeugd. Zeker ook van 16-20 jaar. Veel Nederlanders, verder wat Duitsers en Fransen. In coronatijd ook Engelsen.
De andere camping ken ik niet. Mag ik vragen waarom je twijfelt?
Geplaatst door: Heleen van der meer
, Datum:
08.03.2023 13:32
Dank je wel voor je reactie. Beide campings lijken ons leuk. Maar heel belangrijk: oudere jeugd. En naar een mix van verschillende nationaliteiten gaat juist onze voorkeur. Dus++ voor Eurosol.
Maar ik ben ook benieuwd of andere mensen ervaringen met Lous Surrots hebben.
Geplaatst door: ® frankrijk-1
, Datum:
09.03.2023 12:17
Goedemiddag, Wij zijn geen oudere jeugd, maar vorig jaar zijn wij op camping Eurosol geweest in juni en het is ons daar erg goed bevallen. Prettige ontvangst en zeer goede faciliteiten. Bij het strand zijn kleine winkeltjes en meerdere eetgelegenheden. In het hoogseizoen zal er zeker reuring genoeg zijn .Op de camping is een fijn restaurant en er zijn mooie zwembaden en er is een uitgebreid assortiment aan huur fietsen. Prachtige fietsroutes en internationaal publiek.
Het was voor ons de eerste keer daar, maar we gaan zeker nog eens terug.
De camping tegenover Eurosol lijkt ons niets, heel veel jeugd en surfers. Maar dat is natuurlijk persoonlijk. Succes.