Kleine camping Lot (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Lisa
, Datum:
07.03.2023 20:32
Hallo,
Deze zomer willen wij graag gaan kamperen in de Lot streek.
We zoeken een kleine of zelfs mini camping, met maximaal een 30-tal plekjes met veel ruimte. Ideaal is het als je vanop je kampeerplekje geen andere gasten ziet.
Liefst hebben we een camping met weinig of geen animatie, wel vinden we het fijn als er een zwembad zou zijn.
Heb jij de ultieme tip voor een camping? Laat van je horen :-)
Ondertussen zoeken wij zelf ook actief verder.
Veel groetjes!
Geplaatst door: Jaapj2
, Datum:
07.03.2023 22:05
Ook hallo,
Kun je misschien duidelijk kunnen maken wat je bedoelt met "niet kunnen zien"?
Wanneer dit heel letterlijk neemt wordt het lastig denk ik.
Groet Jaap.
Geplaatst door: Marlieskr
, Datum:
07.03.2023 23:47
Hai Lisa. Deze misschien? https://www.campingfloiras.com/
Niet uit eigen ervaring trouwens.
Wel op een veld maar plekken zijn heel ruim en op foto’s zie ik ook plekken met meer privacy.
, Datum:
08.03.2023 09:31
Wij hebben afgelopen zomer 10 dagen met plezier op deze camping gestaan. Mooie ruime plaatsen met allemaal zicht op de Lot.
We hebben wel andere mensen gezien: allemaal heel vriendelijk.
Ik zou zeggen probeer het eens.
Geplaatst door: Gerd@
, Datum:
08.03.2023 09:42
, Datum:
08.03.2023 11:58
Wat bovenstaande camping betreft: in sept vorig jaar was de brug over de Lot ter plekke afgesloten . Vanaf de camping kon je dus niet op het fietspad komen. Ik neem aan dat de brug inmddels weer open is maar je weet het nooit in LDF.
Geplaatst door: ® Carolien@1
, Datum:
08.03.2023 12:23
Geplaatst door: Johan dw
, Datum:
10.03.2023 16:55
Hoi Lisa,
Ik zou je aanraden om camping La Tuque te bekijken. Betreft een camping met Nederlandse eigenaren in de categorie charmecampings. Je kan op de website bij de plattegrond zien wat je uitzicht van de plek is.
Zit een zwembad bij met een glijbaan maar verder weinig schreeuwende animatie.
Geplaatst door: Jeanette
, Datum:
11.03.2023 18:50
https://www.camping-roquelongue.com/
We hebben hier één nacht gestaan met de caravan, afgelopen zomer. Super veel hoog groen en omdat het zo rustig was, zag je inderdaad geen mede kampeerders. Klein zwembad, was netjes. Verder een beetje vervallen. Echt heel stil. Aan de rivier. Sanitair was schoon. Ligt aan de Lot in het departement Aveyron.
Geplaatst door: ® Johan
, Datum:
11.03.2023 20:56
, Datum:
12.03.2023 11:17
@Jeannette, dat lijkt me een hele leuke camping. Toegevoegd aan mijn favorieten! Jij schrijft dat het erg rustig was. Reisde je in het hoogseizoen? Waren jullie op de bonnefooi? Wij willen niet reserveren.
Geplaatst door: Jeanette
, Datum:
12.03.2023 20:32
We waren daar op 25 juli. Op doorreis, dus voor één nacht. Niet gereserveerd. Er waren heel veel lege plaatsen.
, Datum:
22.03.2023 21:39
Bedankt voor je reactie Jeannette!