camping midden Frankrijk met leuk waterpark (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® erjen
, Datum:
02.03.2023 22:21
Beste medekampeerders,
Wij zijn op zoek naar een camping voor eind juli, voor 1 week, met tent. Regio: Centre, Limousin of Pays de la Loire.
Een belangrijke eis is dat er veel zwemgelegenheid is, i.h.b. met (enigszins lange) glijbanen. Het mag Capfun-geweld zijn, maar iets minder is ook goed.
Verder is het fijn als er schaduw is, er een stadje dichtbij is, en er een goede balans is tussen huisjes en kampeerders.
Hebben jullie enig idee? Het zijn aardig wat wensen, realiseer ik me.
Geplaatst door: ® Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
, Datum:
02.03.2023 22:41
Definieer 'goede balans tussen huisjes en kampeerders'. Voor sommigen is dat alleen huisjes, voor mij alleen kampeerders, Huisjes horen op een bungalowpark, maar goed dat is slechts mijn betwistbare mening.
Heb je overigens al op de campingkaart van deze site gekeken? Daar kun je met filters selecteren dat je alleen campings met aquapark, waterglijbaan of waterspeeltuin wilt hebben. En wat jij zoekt zijn toch vooral de grote campings, dus een dikke kans dat je bij de reviews van die campings op deze site een heleboel ervaringen vindt.
Geplaatst door: Rob
, Datum:
03.03.2023 10:17
Heb je er al gedacht om op de websites van bijvoorbeeld Eurocamp, Vacansoleil of Capfun te kijken ? Die hebben prima filters op faciliteiten.
Je gaat met eigen kampeermiddel, dat weet ik. Maar zo krijg je wel een prima indruk.
En als een camping je leuk lijkt, ga je kijken of je er met een tent terecht kan.
Voorpret is soms al de halve vakantie ...
Geplaatst door: conny
, Datum:
03.03.2023 10:50
Geen ervaring (we zijn die periode al een poosje ontgroeid)
Even een blik op de Acsi-site : zoek op regio en zwemparadijs ..... volop keuze .
Bij de Yelloh campings moet het ook lukken.
Het zijn uiteraard wel de dure campings , en of er nog plek is.....? Succes en veel plezier.
Geplaatst door: Gerd@
, Datum:
03.03.2023 11:20
Geplaatst door: ® erjen
, Datum:
03.03.2023 16:14
Dank allen voor jullie reacties! Ik ga me erin verdiepen.
Geplaatst door: ® Ineke
, Datum:
03.03.2023 16:29