Bed & Breakfast/Chambre d’Hotes tussen Valence en Montélimar ongeveer (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Vakantieganger76
, Datum:
26.02.2023 17:13
Ik zoek een bed and breakfast, chambre d’hotes oid tussen Valence en Montélimar, die vlakbij de snelweg ligt, dus niet nog ruim een halfuur er vanaf.
Iets hoger kan ook wel, maar streven is eigenlijk wel voorbij Valence (we gaan door naar Noord-Spanje).
Ik zoek een 4 persoons-kamer (of met verbindingsdeur) en geen stapelbedden of een bedbank. 4 normale slaapplekken dus (ivm lange puberzonen). Voor 1 nacht.
Een zwembad erbij is fijn en ontbijt inbegrepen is een must.
Een hotel kan ook, maar ik vind de sfeer bij een B&B of iets dergelijks wat kneuteriger en gezelliger.
Wie weet er een betaalbaar pareltje?
Geplaatst door: Hans030
, Datum:
26.02.2023 18:01
Geplaatst door: Hans030
, Datum:
26.02.2023 18:05
wij kijken ook vaak op www.gites.nl maar ik zag in dit gebied geen aanbod.
, Datum:
26.02.2023 19:59
Ik had op Booking gekeken maar niets geschikts gevonden. Of erg duur, of met een stapelbed bijv.
Dus tips nog welkom.
Geplaatst door: ® irenem
, Datum:
26.02.2023 22:08
Heb je al bij Accor Hotels gekeken?
En anders zoek je via Google Maps bij de plaats waar je wilt overnachten naar hotels, B&b etc.
En moet het perse een pareltje zijn voor 1 nacht?
, Datum:
27.02.2023 09:04
Ja, bij Accor heb ik gekeken, dat zou natuurlijk ook kunnen. Zal ongetwijfeld prima zijn. Als ik niks vind, kan het dat altijd nog worden.
We hebben vorig jaar echter bij een B&B (bij Clermont Ferrand) overnacht en vonden dat heel leuk, gezellig, die eigenaren waren zo vriendelijk en deden zo hun best voor je, lekker ontbijt gemaakt met lokale producten, in half Engels proberen een gesprekje te voeren. Het had wel wat !
Geplaatst door: ® Johan
, Datum:
27.02.2023 10:12
Geplaatst door: Ellybarten
, Datum:
27.02.2023 13:24
Mas de Costebelle
Quartier Lade Ganesse
Rte de l'Embisque
84500 Bollène
Frankrijk. Deze ligt 5km vanaf de snelweg zeer gastvrij!!!
Geplaatst door: Bart
, Datum:
27.02.2023 17:04
, Datum:
28.02.2023 15:41
Aaahh…zie de tip van Domaine l’Amiral net te laat, ziet er ook heel goed uit! Opgeslagen voor een volgende keer, dus dank!
Heb net op dezelfde hoogte maar dan aan de andere kant van de snelweg een chambre d’hotes gevonden en inmiddels geboekt: La Grande Terre in Upie:
https://www.sejour-drome.com/
Erg ruime kamer, zelfs met een klein keukentje erbij. Handig, kunnen mooi wat flessen drinken de koelkast in. Zwembad aanwezig mochten we daarvoor nog tijd hebben en ontbijt inbegrepen. Enkele restaurants o.a. pizzeria op 5 minuten rijden. Daar ook een boulangerie waar we de volgende ochtend dus wat stokbroden/croissants voor de lunch kunnen halen. Ben benieuwd !
Voor 4 personen voor € 126,= vind ik het heel mooi 👍🏻!
Geplaatst door: Claudia23
, Datum:
02.03.2023 16:01
Wij boeken altijd bij B&B Hotels. Fijne familie kamers met eigen badkamer.
Geplaatst door: ® Jan van I
, Datum:
02.03.2023 16:49