Meivakantie pubers (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Brenda
, Datum:
21.02.2023 18:37
We willen graag de eerste week van de meivakantie naar Frankrijk. Normaal gaan we met de vouwwagen, maar we willen nu wel wat huren. Kunnen we toch even meer doorrijden.
Weten jullie leuke campings waar ook genoeg pubers komen op zo’n 900 km vanaf amsterdam?
Geplaatst door: ® Ineke
, Datum:
21.02.2023 21:45
, Datum:
06.03.2023 16:53
Ik heb de link bekeken, maar daar zat nog niet direct iets tussen waar ik wat mee kan.
Naar welke camping ga je heen in de meivakantie met 2 pubers. Het zou fijn zijn als er leeftijdsgenoten zijn.
Geplaatst door: Kimgeilings
, Datum:
06.03.2023 20:55
Camping La Baumé in Fréjus (wel verder rijden) zijn veel pubers!
Verder Beaugard in Mornas of le Pommier in de Ardèche.
Geplaatst door: Marike
, Datum:
06.03.2023 21:01
Camping Le Ranc Davaine in Saint Alban Auriolles
Camping Soleil Vivarais in Ruoms
Geplaatst door: ® irenem
, Datum:
07.03.2023 08:38
Hoi Brenda,
het ligt er aan wat je "pubers" graag willen/of niet willen ondernemen.
Heb je er al eens aan gedacht om ze zelf eens aan het zoeken te zetten? Of zijn ze daar nog te jong voor?
Geplaatst door: conny
, Datum:
07.03.2023 14:38
Activiteiten voor pubers zijn er begin mei nog niet op de camping. Zwmbad misschien zelfs nog niet open.
Kijk eens bij de grote ketens (Yellow b.v);
Normandië misschien ? Veel te bekijken.
Vriendjes mee ?
Geplaatst door: ® Ineke
, Datum:
07.03.2023 20:25
Geplaatst door: An
, Datum:
09.03.2023 00:49
Geplaatst door: Marel04
, Datum:
09.03.2023 11:41
Wij zijn met onze pubers in de mei-vakantie (2014) naar camping Camping La Côte de Nacre geweest. Het buiten zwembad was toen dicht omdat het te koud was. Het binnen zwembad is/was klein. Er waren toen weinig pubers. Je hebt denk ik meer kans op leeftijdsgenoten in de buurt als je via een Nederlandse organisatie een accommodatie boekt, Vacansoleil, Roan enz.
, Datum:
11.03.2023 19:48
Bedankt voor alle tips. Mijn vriend rijdt alleen, dus dan is 1200km in 1x rijden wel net te ver. Vorig jaar in de zomervakantie waren met 10 uur rijden bij Valence en dat was met de vouwwagen erachter. Die laten we thuis voor de meivakantie
Er hoeft niet zozeer iets georganiseerd te worden voor pubers, maar meer dat ze er zijn om mee te 'chillen'. En inderdaad wel graag een zwembad, mag overdekt zijn.
We zijn bang dat we straks op een ' lege' camping terecht komen. Dan wordt het een lange week met twee sociale pubers.
Geplaatst door: An
, Datum:
12.03.2023 11:32
Wij dachten ook dat Serignan te ver was, maar omdat het vlak bij de route du soleil ligt, is het een streep naar beneden en deden we er 11 uur over. Met genoeg pauzes. Ik reed ook alleen.
Van horen zeggen zijn er rond Vallont Pont d'Arc ook campings met veel bezetting in de meivakantie
Geplaatst door: ® Wil B.
, Datum:
12.03.2023 11:43
, Datum:
12.03.2023 15:56
Serignan zit al helemaal vol voor de eerste week van de meivakantie. Jammer, want die was zeker leuk geweest.
Camping Paradis ziet er ook leuk uit.
, Datum:
13.03.2023 19:36
Ik had een short list gemaakt en mijn dochter van 16 lijkt camping Chateau des Marais ook wel leuk en camping Le Soleil Vivarais lijkt haar ook wel leuk. Welke camping zou meer geschikt zijn voor 2 pubers. We willen ook graag nog wat in de omgeving zien en doen. Leuk stadje/marktje of iets sportiefs ondernemen.
Geplaatst door: Marike
, Datum:
14.03.2023 13:18
Wij hebben zelf camping Soleil Vivarais (zijn al een keer eerder geweest op deze mooie camping) voor de meivakantie op het oog. Wij gaan met eigen caravan. Afhankelijk van het weer rijden we mogelijk door naar zee, maar voor nu hebben we Soleil Vivarais (of heel misschien Le Pommier, is een populaire camping)op het oog. Wij gaan alleen met jonge kinderen en geen pubers.
Geplaatst door: JJ
, Datum:
12.04.2023 03:33
Wij gaan de Mei vakantie 2023 weer naar domaine de la bergerie nabij frejus.. Wel wat verder maar zonzeker, veel te zien in de buurt met 2 pubers 17 jaar, genoeg vertier, zwembad, sport,fitness voetbal veld, tafeltennis en best behoorlijk wat nl. jeugd elk jaar weer, gemengd met enkele fransen.