Verblijf op camping Montmorency in Bourbonne-les-Bains (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® gjarnts
, Datum:
21.02.2023 15:40
Een groet aan onze medekampeerders.
Wij zijn van plan (seniorenstel + hond) om de eerste weken van mei een aantal dagen op deze camping te verblijven. Wij houden van een rustige plaats waar ook satelietontvangst mogelijk is. Wij zijn heel erg benieuwd hoe anderen deze camping hebben ervaren. Suggesties met betrekking tot plaatskeuzes zijn ook heel erg welkom.
Ik heb gelezen dat de plaats wordt toegewezen, maar door een vriendelijke vraag in een gesprek is vaak veel te sturen.
Ook suggesties van andere campings zijn welkom.
Met een vriendelijke caravannersgroet in afwachting van uw reacties
Geert en Willy
Geplaatst door: bert
, Datum:
22.02.2023 09:36
Camping-frankrijk.nlCamping Aire Naturelle Camp'Eco in VoiseyAlles wat u wilt weten over deze camping in Haute Marne Voor dat woord eco hoef je niet bang te zijn, want het is net als op alle andere campings.
Het is een camping waar je helemaal niks hebt, in het dorp zijn geen winkels en om 22.00 u gaat de straatvelichting uit. Wel is er een museum en een malle Pietje.
De bakkerskar komt iedere dag langs met een enorm getoeter.
Wat je wel hebt is een mooi uitzicht op het dal, prachtige sterrenhemels en Bourbon met drie supermarkten ligt op 10 km. Met de hond je eindeloos lopen.
Op 3km zit een uitstekend restaurant in Melay.
Langres is een mooi vestingstadje in de buurt.
Geplaatst door: ® gjarnts
, Datum:
23.02.2023 16:55
Dank je Bert
wij hadden deze camping in eerste instantie geslecteerd maar later weer van ons lijstje gestreept op grond van de "ECO" toevoeging.
Door je info is de camping weer op het listje gekomen.
Nogmaals dank.
Geplaatst door: bert
, Datum:
24.02.2023 13:18
Geplaatst door: ® gja
, Datum:
24.02.2023 18:46
Dag Bert
De camping in Froncles rijd ik , nadat ik daar twee achtereenvolgende jaren een een weekend russen twee wite muren van hoge camperwanden heb door moeten brengen, met een ruime boog voorbij. Hier kom ik niet meer.
De camping in Vouécourt ken ik van een vij jaar geleden toen een hele nette en gezellige camping. Hoe het nu is durf ik niet te zeggen.
Dank je voor de info en misschien zien we elkaar ergens een keer.. Als je een Kipt Greyline ziet en een Groenendaeler(zwart) dan zijn we dat. De mensen herkenen aan de hond.
Groeten
Geert en Willy