Vraag gebruik forum (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Petra
, Datum:
14.02.2023 17:04
Misschien domme vraag maar kan iemand mij vertellen of je ergens snel kan terugvinden als iemand op je vraag heeft gereageerd? Of is er ergens een knop van "mijn vragen" ofzo? Of kwestie van forum dagelijks checken en kijken of jouw onderwerp boven in staat?
Geplaatst door: ® Janeway
, Datum:
14.02.2023 18:28
Je kan zoeken op het forum en dan bv je naam in vullen.
, Datum:
14.02.2023 18:54
Dank voor je reactie maar denk dat ik dan andere gebruikersnaam had moeten kiezen... volgens mij zijn er meerdere accounts die dezelfde naam hebben als ik.
Geplaatst door: ® Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
, Datum:
14.02.2023 20:50
Vermoedelijk begrijp ik je probleem niet goed, maar zo druk is op het dit forum niet, dus dikke kans dat je onderwerp nog steeds redelijk bovenaan op de eerste pagina staat. En dan zie je in het overzicht gelijk hoeveel reacties er zijn en wanneer de laatste reactie is geplaatst...
Geplaatst door: ® Janeway
, Datum:
14.02.2023 22:38
Je kan dan ook zoeken op welke vraag je stelde..Bv camping de roosjes ofzo. Zo lastig kan het niet zijn. Je kan ook kiezen op datum
, Datum:
15.02.2023 10:00
@Peter misschien dat het aan mijn telefoon ligt maar aantal reacties zie ik er niet achter staan.
De tweede reactie: bedankt! Ja ik kan natuurlijk wel zoeken op onderwerp. Top!
Geplaatst door: Bart
, Datum:
15.02.2023 15:27
Als je de telefoon op zijn kant houd dankzij je wel het aantal keer dat je bericht gezien is.
, Datum:
18.02.2023 09:50
Nee dat laat geen reacties zien. Wel op de laptop maar ik kijk vaker op mijn telefoon... misschien iets wat webmaster naar zou kunnen kijken? Maar allen bedankt voor het meedenken!