Camping Noord oost Frankrijk rust (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Mermaidje
, Datum:
31.01.2023 08:53
Beste Forumgenoten,
Dit jaar besloten we om vaker kortere vakanties te doen, want we nemen de kinderen niet meer mee.
We willen niet te ver weg gaan en zoeken een erg rustige camping waar de natuur het tempo bepaalt, liefst een mooi uitzicht en er verder niets is.
De Duitstalige regio vinden we niet zo leuk, maar de Vogezen, Doubs, Jura wordt ons nieuwe zoekgebied.
Gezien we de kinderen niet meer meenemen, hebben we ook geen/verminderd behoefte aan kinderen van anderen. Adult only hoeft niet perse, maar we zoeken nu wel echt even de stilte.
Natuurlijk is er de optie om ook in het voor en na seizoen te gaan.
We hebben wel een hond.
Wie heeft er fijne ervaringen in deze regio's? Wat zijn tips voor die omgevingen enz?
Wij zijn typische toeristische trekpleister-vermijders en kunnen genieten van kleine dingen.
Geplaatst door: ® Johan
, Datum:
31.01.2023 09:52
Geplaatst door: ® Johan
, Datum:
31.01.2023 09:54
Geplaatst door: conny
, Datum:
31.01.2023 11:40
Wij waren in september op camping JP Vacances in le Tholy ( 10 km. van Gerardmer in de Vogezen).
Verrassende omgeving, fijne camping.
Geplaatst door: Nika
, Datum:
31.01.2023 12:48
camping municipal Obernai. Een heerlijk relaxte camping waar t voelt alsof de tijd heeft stil gestaan, zowel op camping als omgeving.
Zeer betaalbaar, met heerlijk ( vlgs mij traditioneel ) gebakken brood.
Vanaf de camping loop je naar het pittoreske Obernai, of achter de camping stap je zo de zonnebloem velden in, waar een prachtig riviertje kabbelt, ideaal voor honden. De omgeving niet super toeristisch, maar als je wilt wel veel uitstapjes te doen vanuit hier
Geplaatst door: Mamamia
, Datum:
01.02.2023 04:17
, Datum:
01.02.2023 09:23
Beste allemaal, dank voor de reacties! Er zitten inderdaad een paar mooie plekjes bij! Die JP is inderdaad heel erg leuk, maar ook de andere campings zijn goede opties. Het is een prachtige omgeving, dus ik denk dat er echt nog voldoende te ontdekken valt.
Geplaatst door: ® vb
, Datum:
01.02.2023 17:52
Camping Chateau de Lacomté
Geplaatst door: ® Lockefeer
, Datum:
01.02.2023 20:41
, Datum:
05.02.2023 08:44
Dank! Ik ga ze checken. We willen meerdere keren gaan, en ik heb ze allemaal op t lijstje gezet. Zin in!!