Camping Les Acacias in Vercheny (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Marlieskr
, Datum:
29.01.2023 19:38
Deze camping spreekt me aan maar ik kan weinig recente reviews vinden. Dus ik probeer het even op deze manier.
Ben vooral benieuwd hoe de waterstand was in de rivier (of er gezwommen kon worden) en of er redelijk wat tieners waren.
Geplaatst door: Philip
, Datum:
30.01.2023 12:52
Wij hadden deze camping een paar jaar geleden ook op ons lijstje staan, maar zijn na een bezichtiging toch ergens anders gaan staan.
Allereerst, vanaf de camping kan je zo de rivier in om te zwemmen. Normaal gesproken staat er voldoende water in de rivier, maar met een zomer als afgelopen jaar kan ik niets beloven.
De reden dat wij toch hebben gekozen voor een andere camping is de bossage. Er zij heel veel bomen, waardoor wij de indruk kregen van een donkere camping zonder zonlicht. Kijk ook eens naar het filmpje van de camping op deze site, die geeft een goede indruk.
Geplaatst door: marlieskr
, Datum:
30.01.2023 21:31
Dank Philip voor je reactie. Video geeft zeker een goed beeld, alleen geen pubers gezien ;-)
Geplaatst door: Theo Aalten
, Datum:
01.02.2023 16:43
Hoi,hoi,
paar keer op deze camping gewesten erg genoten staan een paar stacaravans aan het wateren ook een aantal campingplekken.
Heerlijke rivier waar een paar diepere stukken inzitten.
Ook plekken en caravans onder de bomen, wat heerlijk is met temperaturen die soms erg hoog kunnen zijn.
Wij zijn er altijd met veel plezier geweest en gaan er vast nog vaker heen
gr Theo
https://frankrijkliefhebber.nl/camping-acacias-in-vercheny/