Nederlandse Kampeerders (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® joepvanheesch
, Datum:
26.01.2023 19:48
Hi!
Vanuit de TU Delft doe ik onderzoek naar Nederlandse kampeerders.
Het zou me erg helpen als je deze korte enquête (3 minuten, 12 vragen) in kon vullen.
Bij voorbaat dank!
https://forms.gle/NATSBC4G7KvcHGwZ8
Geplaatst door: mar3tent
, Datum:
26.01.2023 20:02
Geplaatst door: Sailorwim-1
, Datum:
27.01.2023 07:19
Geplaatst door: Bert
, Datum:
27.01.2023 09:06
Ik ben altijd wel argwanend bij dit soort enquêtes. Je moet ingelogd zijn met je google account, anders kan je niet deelnemen.Dat is al verdacht.
Verder gaan de vragen vooral over koken. Is dit geen onderzoek voor marketing van kookgerei van kampeerders?
Misschien kan de topicstarter hier meer duidelijkheid over verschaffen.
Ik zou het in ieder geval niet gaan invullen.
Geplaatst door: jaap16
, Datum:
27.01.2023 11:18
Geplaatst door: mir1
, Datum:
27.01.2023 12:17
Gedaan, ben benieuwd naar de uitkomst.
Vond de vraagstelling niet van een academisch niveau. De vragen moeten natuurlijk door iedereen makkelijk te beantwoorden zijn, maar vond dit wel erg Jip en Janneke.
Nog een vraag: wat is je doel met dit onderzoek?
Geplaatst door: Philip
, Datum:
27.01.2023 12:45
Dat is toch duidelijk? Binnenkort krijg je een reclame voor een pannenset.
Geplaatst door: bert
, Datum:
27.01.2023 12:51
Haha Philip, dat dacht ik ook. Ik wantrouw zulke enquetes. Zonder in te loggen op je google account kan je niet meedoen. Ik vraag mij af of dit echt een onderzoek is van de TU delft
Geplaatst door: J
, Datum:
27.01.2023 17:18
Ik ben gestopt tijdens het invullen van de vragen.
Het niveau van de ( soms onduidelijke) vragen en ook het taalgebruik lijken mij niet van een academisch niveau.
Een soortgelijke enquête mbt kamperen is al eerder voorbij gekomen.
Geplaatst door: Den
, Datum:
06.02.2023 19:44
Ik begeleid veel onderzoeken op academisch niveau, maar deze student moet nog wel wat leren.
Naast dat het niet duidelijk is wat hij wil en wat er exact wel en niet met de resultaten gebeurt heeft iedere onderzoeker een hekel aan drempels zoals het verplicht invullen met een google account. Ik laat mij over de rest maar niet uit en hoop ik dat hij op tijd reflecteert. Vreemd ook dat er niet gereageerd wordt op de feedback hier. Overigens heb ik wel het idee dat het een echte student van de TU is. Anyway, ook die moeten nog wat leren.
Geplaatst door: ® Bert
, Datum:
06.02.2023 23:20
Geplaatst door: Rob
, Datum:
07.02.2023 13:07
@Bert: Hulde voor je speurwerk, maar ik zie niet de noodzaak om hier de gegevens te posten van de betreffende persoon. Als hij het uberhaupt al is. We zitten hier niet in de buurtapp.
@moderator: wellicht deze gegevens even weghalen ?
Geplaatst door: ® bert
, Datum:
07.02.2023 16:05
@Rob, Als iemand die je laat inloggen met je google account en allemaal gegevens van je wilt, daarvan mag je toch wel weten wie dat is? Wie weet wat hij met al die gegevens doet?
, Datum:
07.02.2023 16:57
Mijn bezwaar was dat de gegevens die je daar vermeldde wellicht helemaal niet van degene is die het topic geopend heeft.
Er zijn meer hondjes die Fikkie heten ...
Geplaatst door: ® Bert
, Datum:
07.02.2023 20:31
Geplaatst door: Silvia
, Datum:
11.02.2023 12:18
En van Joep horen we nog steeds niks, om een en ander toe te lichten. Ik doe dus maar niet mee!
Geplaatst door: ® slimpie
, Datum:
12.02.2023 15:28
Ik doe vandaag de dag sowieso nooit mee aan dit soort praktijken (via fora), wat gebeurt er allemaal met de gegevens die je invult? Waar worden ze (echt) voor gebruikt, hoe lang, hoe, en waar worden ze bewaard en wie kan er allemaal bij? Zo maar enkele integriteitsvragen...
, Datum:
13.02.2023 20:37
Ik zit nog even te kijken op die enquete: waar staat dat je moet inloggen bij google om de enquete te kunnen invullen ?
Als je inlogt kan je de voortgang (van de vragenlijst) behouden, maar die mogelijkheid kan je volgens mij negeren.
Ik heb de vragenlijst kunnen invullen en opsturen via een niet-chrome browser (op linux) die ab-so-luut niet bij google inlogt.
Paniek mbt inloggen is niet nodig, dus.