Vertaal vraagje (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Ellen
, Datum:
25.01.2023 13:51
Wij hebben een vakantie naar Corsica geboekt , er werd direct bij reserveren manier om aanbetaling te doen zichtbaar en reservering dus direct betaald met Visa en officieel gemaakt ware het niet dat ik verkeerde code CVV heb ingevuld ( is poosje geleden veranderd). Hier kwamen we zelf al gauw achter want ferry overtocht direct er na geboekt , de goede code en ook direct zichtbaar op overzicht Visa en camping/park niet. Het was net voor het weekeinde, we kregen reserveringsbevestiging via mail en ma onderstaande mail, meeste info waar we zelf i ook nmiddels achter waren , begrijp ook om alsnog het verzoek om aanbetaling te doen , snap ik met name het laatste deel niet van zin, volgens mij eerst iets in zin van kijk u Visa na maar ...sur le rib ci-joint wat ze daar mee bedoelen...
Ik heb al mail met vraag of ze me willen helpen om gegevens bank te sturen zodat ik het over kan maken of dat ze een betalingsopdracht kunnen sturen . Nu is er nog geen antwoord, is ook nog vrij kort na mail ( ma -middag) maar zou het graag recht zetten. Alvast bedankt.
Nous avons bien reçu votre réservation, vous avez choisi un prestige vous serez proche mer. La carte enregistrée pour le versement de l'acompte indique paiement refusée merci de mettre à jour votre carte ou de verser l'acompte sur le rib ci-joint (acompte de 320.36€).
Geplaatst door: ® Janeway
, Datum:
25.01.2023 14:42
Google translate zegt dit...We hebben uw reservering ontvangen, u heeft gekozen voor een prestige u bevindt zich in de buurt van de zee De kaart die is geregistreerd voor de betaling van de aanbetaling geeft aan dat de betaling is geweigerd, werk uw kaart bij of betaal de aanbetaling op de bijgevoegde bankgegevens
Geplaatst door: ® Irene1
, Datum:
25.01.2023 18:07
Deepl vertaalt: : We hebben uw reservering ontvangen, u heeft gekozen voor een prestige die dicht bij de zee ligt. De voor de betaling van de borg geregistreerde kaart geeft aan dat de betaling is geweigerd. Wij verzoeken u uw kaart bij te werken of de borg te betalen op de bijgevoegde rib (borg van 320,36€).
Geplaatst door: ® Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
, Datum:
26.01.2023 00:17
Ze vragen je ofwel alsnog te beetalen met de juiste credit-cardgegevens ofwel hen een machtiging te geven het betreffende bedrag van jouw bankrekening af te schrijven. Waarschijnlijk staat er bij die RIB (dat strikt genomen alleen een bancair identiteitsbewijs is) ook nog ergens een bedrag en een plek waar je je handtekening moet zetten en jouw bankgegevens in kunt vullen.
Geplaatst door: Ellen
, Datum:
28.01.2023 13:39
Bedankt, nu betaling kunnen doen zelf overgeschreven met onze normale bankrekening via Ideal nadat we ook n.a.v. mijn mail met vraag naar het park hun IBAN gegevens hebben gekregen.