Plek 119 camping RCN Domaine de la Noguiere (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Karen
, Datum:
17.01.2023 20:24
Kan iemand mij iets vertellen over deze plek? Als enige plek nog over in onze periode, we twijfelen om te boeken.
Vooral benieuwd naar hoeveelheid zon/schaduw en de grootte van de plek.
Geplaatst door: Nika
, Datum:
17.01.2023 20:44
Ik heb toevallig ook naar deze camping gekeken. Kijk even naar de plattegrond van de site, en vergelijk met google Earth.
Ook hebben ze een interactie plattegrond waar je met streetview beelden met een beetje geluk zelf op de plek kan kijken.
Wanneer je op het plaatsnummer klikt krijg je info over zon/schaduw
, Datum:
17.01.2023 20:59
Ah top, dat op het plaatsnummer klikken had ik nog niet ontdekt... Haha!
Plaats 119 valt af ivm te veel zon. Plaats 43 lijkt toch ook nog beschikbaar, maar oogt op de plattegrond vrij klein. In de beschrijving staat <70 m2. Twijfel... Voelt wel klein, maar misschien ook wel een beetje normaal aan de Cote d'Azur?
Geplaatst door: ® Janeway
, Datum:
18.01.2023 18:58
70 is niet heel groot nee. LIgt het ook enorm wat je mee hebt aan kampeer middel en moet je auto er ook nog bij?
Geplaatst door: ® Johan
, Datum:
18.01.2023 20:02
, Datum:
18.01.2023 21:03
Plek 26 is ook vrijgekomen. Vlakbij het zwembad (voor ons geen probleem, eerder fijn) en pal naast de pingpong. Opzich vinden we dat niet zo erg, maar ben een beetje bang voor hangende jongeren. Of is er een speciale ontmoetingsplek op de camping?
Geplaatst door: Saskia4
, Datum:
18.01.2023 21:38
Mocht je een rustige plek fijn vinden zou ik voor 119 gaan. Schaduw kan je zelf maken.
Op 26 hoor je de hele dag het zwembad. De pingpong is geen hangplek voor jeugd, dat is beneden op de camping, maar er wordt wel veel gebruik gemaakt van de pingpong.
, Datum:
18.01.2023 21:42
26 is goed te zien op de streetview vd camping.
, Datum:
18.01.2023 21:45
Blijft een lastige overweging dus. Geluiden van het zwembad overdag zijn geen probleem, dat is alleen maar gezellig. Meer de vraag of we hinder gaan ondervinden van de drukte bij de pingpongtafels.
Natuurlijke schaduw stellen we wel op prijs, dus neig minder naar 119. Ik las ergens ook dat je dan tegenover vaste plaatsen zit, klopt dat?
, Datum:
18.01.2023 21:55
Daar staan huisjes of mobilehomes van vaste gasten. Over het algemeen Fransen. Keurige aangelegde tuintjes. Totaal geen last van.
Waar houden jullie van op vakantie? Wat drukte, mensen die langs lopen, reuring? Of juist andersom?
, Datum:
18.01.2023 21:59
Reuring is prima voor ons, vinden een beetje aanspraak wel gezellig. Maar er is wel een grens... overdag geen enkel probleem, maar naarmate de avond vordert en er nog steeds een en al drukte naast m'n tent te vinden is (terwijl de kinderen slapen), tja....
, Datum:
18.01.2023 22:10
Hoe oud zijn de kinderen? Heel vroeg zullen ze niet op bed gaan verwacht ik. Het is er vaak erg warm.
Succes met kiezen!
, Datum:
18.01.2023 22:12
De kinderen zijn 3 en 4. Maar slapen opzich wel redelijk door geluid heen. Blijft toch altijd een gok, dank voor je advies!
Geplaatst door: Nika
, Datum:
19.01.2023 10:55
Ook wij zagen die plek nog vrij, en juist vanwege het gebrek aan schaduw niet gekozen. Schaduw kun je zelf creëren, maar natuurlijke schaduw is heel wat graden lager dan een parasol, tarp oid. Ooit een keer meegemaakt in Bretagne, dat het een uitzonderlijk warme zomer was, mensen die op volledige zonplekken stonden zijn allemaal verplaatst! Was echt niet te doen.
Zijn er geen alternatieven in de buurt wat jullie aanspreekt? Deze camping ligt nl. ook aan drukke wegen als ik het zo zie
Geplaatst door: Pip23
, Datum:
19.01.2023 16:52
Hoi, wij hebben een aantal jaren geleden op plek 26 gestaan met een tent. Prima plek, met boom voor schaduw!
Geen last van het zwembad of pingpong gehad. Wij vonden het wel makkelijk, dicht bij zwembad en een prachtig toilet gebouw.
Overdag de reuring van mensen die van en naar het zwembad gaan….
Ik zou zeggen neem die plek.