Le Panoramic Annecy of Champ Tillet? (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Marieke vB
, Datum:
15.01.2023 23:47
Overwegen 1 van deze 2 campings voor de zomer. Gezin met kinderen en hond. Alle tips zijn welkom! Beide campings krijgen goede reviews. Le Panoramic ligt misschien wat mooier? Maar champ Tillet lijkt rustiger en de plekken ruimer? Leuker zwembad voor de kids? Help!
Geplaatst door: iels
, Datum:
21.01.2023 07:39
Als je champ tillet overweegt, zou ik niet te lang wachten met boeken. Wij hebben deze week geboekt en de camping zat voor die periode bijna vol
Geplaatst door: Hans 555
, Datum:
21.01.2023 10:15
De laatste mening over camping Le Panoramic op deze site was van mijn hand. Bedenk wel dat de camping uit 2 delen bestaat gescheiden door een rustige weg. De camping zit op een berg/heuvel waardoor je idd heel erg mooi zicht kan hebben op het meer en de bergen aan de andere kant van het meer. Ik schrijf kan omdat je dan wel een plekje moet hebben die dat uitzicht kan bieden. Verder is er in de directe omgeving niet veel te doen en met kinderen lijkt mij deze camping misschien wat saai worden na enige tijd. Voor de dagelijkse boodschappen moet je beneden rijden of lopen. Niet onbelangrijk: het zwembad oogt wat klein voor een camping van dit formaat en al helemaal in het hoogseizoen. Succes met uw keuze.