Camping Angeles sur mer oudere jeugd (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Erna
, Datum:
13.01.2023 14:07
Wij zijn op zoek naar een camping dicht bij Angeles sur mer. Onze kinderen zijn 19-21-23 en zou fijn zijn als ze s’avonds op stap kunnen. Zelf kwam ik uit bij Les Marsouins, voordeel komt een nieuw zwembad en ligt dichter bij het stadje. En bij Le Soleil, voordeel dicht bij het strand maar recensies op Zoover zijn de laatste tijd niet zo goed. Bij beide campings vraag ik me af of er dus ook nog oudere Nederlandse jeugd is en of die dan s’avonds evt. op stap gaan en hoe?
Geplaatst door: Rob
, Datum:
15.01.2023 12:29
Dan kom ik uit bij La Chapelle, in het centrum van Argeles sur Mer, en op 300 meter van het strand. Was er een paar jaar geleden, maar nu zou er alleen nog maar verhuur zijn, begreep ik.
Geplaatst door: Martijn
, Datum:
19.01.2023 07:52
Les marsouins ligt wel aardig stukje lopen van centrum af hoor langs grotere weg . Heb filmpje ervan . Le.soleil ligt dan wel beter. Maar de camping ken ik beide niet. Wij zitten al jaar iets verderop bij calagogo saint cyprien.
Het filmpje laat de omgeving (de weg zien van marsouins en dan in het donker. Je leest er weinig over maar sommige plekjes is het niet altijd even fris. Dealers etc. Maar voor de rest super gezellig .
https://youtu.be/TplZ97SLENM